موبایل‌هایی که تا می‌شوند!

0

اگر یک روند پیشرفته برای دستگاه‌های تلفن همراه در سال ۲۰۱۶ وجود داشته باشد، آن روند دستگاه‌های تلفن همراه تاشو خواهد بود‌ و به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد در این روند پیشرو باشد. اخیراً سام‌موبایل طرحی را ارائه داده‌ که در آن تلفن همراه می‌تواند از وسط نصف شود. گفته می‌شود که این طرح در تلفن‌های هوشمند گلکسی ایکس اعمال خواهد شد. سامسونگ در حال حاضر تلفن‌هایی را به بازار داده است که صفحه نمایش منحنی دارند، مانند Galaxy S6 Edge. یک تلفن کاملا تاشو، گام بعدی است.

این تلفن فقط یک تلفن هوشمند استاندارد است که می‌تواند از وسط نصف شود. هنوز مشخص نیست که تلفن‌های واقعی این طرح را خواهند داشت یا خیر.

این اولین بار نیست که ما درباره یک تلفن تاشو از شرکت سامسونگ موضوعاتی می‌شنویم. در ماه ژوئن ۲۰۱۷، سامسونگ قصد دارد دو تلفن تاشو را به بازار عرضه کند. گفته می‌شود حداقل یکی از این تلفن‌ها می‌تواند از وسط تا شود.

صرف نظر از اینکه سامسونگ چه کار می‌کند، تلفن‌هایی که تا می‌شوند در راه هستند. در طول نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در ماه ژانویه، شرکت ال‌جی یک صفحه OLED انعطاف‌پذیر را به نمایش گذاشت که می‌تواند لول شود. تحلیلگران پیش‌بینی کردند که از این صفحه‌های نمایش در عرض ۲ سال در هندست‌ها استفاده شود.

شرکت لنوو نیز یک نمونه اولیه از تلفن هوشمند تاشو را در ماه ژوئن ۲۰۱۶ به نمایش گذاشت. این تلفن هوشمند را می‌توان دور مچ بست یا همان صورت به شکل صاف از آن استفاده کرد. سپس در ماه ژوئن، نمونه اولیه تلفن مچ‌بند  CPlus شرکت لنوو معرفی شد. انگار که این دستگاه مستقیما‌ از یک ویدئوی مفهومی مایکروسافت بیرون آمده است. لنوو یک نمونه اولیه از تبلت Folio را نیز به نمایش گذاشته است که مانند یک کتاب از وسط تا می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.