حسابداری شخصی و خانوادگی روی تلفن همراه شما

0

حسابداری پارمیس‌همراه در هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال تندیس سرآمد و لوح افتخار را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب کرده است. همچنین این برنامه در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران، به‌عنوان اپلیکیشن برگزیده مردم انتخاب شده است.

اپلیکیشن حسابداری پارمیس‌همراه از مجموعه محصولات شرکت فناوری اطلاعات پارمیس است. این شرکت نرم‌افزارهای جامع حسابداری و مالی پارمیس را تولید می‌کند و شعار آن «از خانه‌ای کوچک تا کارخانه‌ای بزرگ با نرم‌افزارهای مالی پارمیس» است. این اپلیکیشن علاوه بر سادگی و کارایی بالا، از استانداردهای حسابداری نیز برخوردار است. یکی از دلایل ارائه رایگان این اپلیکیشن آن است که سازندگان آن می‌خواهند مسئولیت اجتماعی خود را در قبال مردم انجام دهند و فرهنگ‌ مالی و اقتصادی جامعه را بالا ببرند.

با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید به امور مالی خود و خانواده رسیدگی کنید. این یک نرم‌افزار قدرتمند و حرفه‌ای است که به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. کار با آن آسان است و به‌راحتی می‌توان از آن برای مدیریت مالی روی تلفن همراه و تبلت‌ها با سیستم عامل اندروید یا آی‌اواس استفاده کرد.

این اپلیکیشن امکان مدیریت حساب‌های بانکی، صندوق‌ها، هزینه‌ها، درآمدها، وام، اقساط دریافتی و پرداختی، بدهی و طلب، مدیریت چک و هزینه‌های هر یک از اعضای خانواده را برای فراهم می‌کند.

از جمله امکانات این برنامه حسابداری اطلاعات پایه‌ای است که کاربر می‌تواند در آن ثبت کند. این اطلاعات شامل موارد زیر می‌شود:

  تعریف انواع حساب‌ها با ذکر جزئیات  هزینه‌ها و درآمدها  تعریف اشخاص و مرتبط کردن با دفتر تلفن موبایل  بدهکاران و بستانکاران  بانک‌ها و حساب‌های بانکی  صندوق و کیف پول  وام و بدهی  دارایی‌ها و بدهی‌ها  انتخاب آیکن یا عکس برای هر حساب  مدیریت هزینه‌ها و درآمدهای اعضای خانواده  مدیریت چک‌ها و اسناد دریافتی و پرداختی  گرافیک جذاب و کاربردی

این اپلیکیشن می‌تواند تمام دریافت‌ها را به‌صورت نقدی یا چک ثبت کند. کاربر می‌تواند با استفاده از آن موجودی بانک و صندوق‌های خود را مدیریت و دریافتی و پرداختی مربوط به چک‌های خود را بررسی کند، هزینه‌ها و مخارج و نیز درآمد خود را ثبت کند؛ مشخص کند که کدام چک‌هایش وصول شده‌، در جریان وصول بوده یا خرج شده است. این برنامه به کاربران کمک می‌کند تا امور مالی مربوط به هر یک از اعضای خانواده را نیز به‌طور مجزا ثبت و بررسی کنند. امکان به‌روزرسانی موجودی حساب بانکی در این برنامه وجود دارد و کاربر می‌تواند مشاهده کند که کدام چک‌ها پاس شده و کدام‌یک پاس نشده است. یکی دیگر از کاربردهای مفید این اپلیکیشن، به وام‌ها و اقساط وام مربوط می‌شود؛ به‌طوری که کاربر می‌تواند وام‌هایی را که خرج کرده است یا در حال پرداخت قسط آن‌ها است، ثبت کند. فقط کافی است تاریخ اولین قسط و تعداد آن را وارد کنید تا تمام اقساط به‌طور خودکار در برنامه ثبت شود. امکان وصول اقساط با قابلیت کسر از حساب خاص نیز در این اپلیکیشن لحاظ شده است.

در بخش دیگری از این اپلیکیشن، گزارش‌های مالی ثبت می‌شود. برای مثال گزارش ترازنامه آزمایشی، گزارش صورتحساب‌ها و نمایش ریز گردش هر یک از حساب‌ها با امکان خروجی به اکسل. همچنین کار می‌تواند مانده‌حساب هزینه و درآمد را در یک نمودار مشاهده کند. امکان مشاهده گزارش مجموع هزینه‌ها و ریز هر یک از آن‌ها و نیز جمع درآمدها و ریز هر یک وجود دارد.

کاربر می‌تواند از مانده‌حساب خود مطلع شود و عملکرد و مانده‌حساب مربوط به هر یک از اعضای خانواده را نیز مشاهده کند. این اپلیکیشن نمودار درآمد و هزینه‌ها را نیز نشان می‌دهد. اقساط وام‌های دریافتی و پرداختی نیز گزارش می‌شود. به‌علاوه کاربر می‌تواند فایل‌های خروجی اکسل را از طریق بلوتوث، ایمیل، Dropbox  و… ارسال و مدیریت کند.

این اپلیکیشن به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود و در هر به‌روزرسانی امکانات جدیدی به برنامه اضافه می‌‌شود. وفتی کاربر می‌خواهد از برنامه خارج شود، اپلیکیشن به‌طور خودکار از داده‌ها پشتیبان‌گیری می‌کند. به‌طور دستی نیز می‌توان در هر زمان نسخه پشتیبان از برنامه تهیه کرد. این نسخه‌ها و فایل‌های پشتیبان را می‌توان از طریق بلوتوث، ایمیل و… ارسال کرد.

کاربر می‌تواند این نرم‌افزار را برای دوستان خود ارسال و برای ورود به برنامه یک رمز مشخص کند؛ امکان تغییر اندازه نوشته‌ها و فونت برنامه نیز وجود دارد.

در صفحه اصلی این اپلیکیشن گزینه‌ تراکنش، چک، وام، گزارشات، پیابانک و نیز میانبرهای متعددی را مشاهده می‌کنید. امکان افزودن میانبرها به صفحه اصلی نیز برای دسترسی آسان‌تر در اختیار کاربر قرار گرفته است. یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن آموزش استفاده از آن است. در بخش آموزش، ویدئوهایی در خصوص نحوه کار با نرم‌افزار قرار دارد.

این برنامه هر آنچه را که یک کاربر برای مدیریت و ثبت اطلاعات مالی خود نیاز دارد، فراهم می‌کند و به تمام جزئیات مالی یک فرد یا خانواده پرداخته است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.