برنامه‌های اضافی موبایل‌تان را شناسایی کنید

0

 

  • Pander 

پندر ساده‌ترین، سریع‌ترین و خوشمزه‌ترین روش جدید برای سفارش غذا و تحویل آن درب منزل است. این اپلیکیشن یکی از ۱۰ برنامه‌ کاربردی برتر در سال ۲۰۱۶ بوده است که تعداد زیادی کاربر در سراسر دنیا دارد. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 این اپلیکیشن با ارائه فهرست‌های طولانی از رستوران‌ها وقت شما را هدر نمی‌دهد. شما فقط با یک تلنگر رستوران یا غذایی را پیدا خواهید کرد که باب میل شماست بنابراین دیگر نیاز نیست وقت خود را با جست‌وجوی منوها و منتظر ماندن هدر دهید.  آیا غذای چینی، پیتزا، تایلندی، مکزیکی و غیره می‌خواهید؟ پندر همه این انواع غذاها را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر غذاهای مورد علاقه خود می‌توانید غذاهای جدیدی را نیز کشف کنید.  ممکن است پیدا‌کردن یک غذای جدید سخت باشد زیرا شما نمی‌دانید که این غذای جدید دقیقاً چیست و رستوران‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید جست‌وجو کنید. اما نگران نباشید، ما رستوران‌ها را پیدا کرده و یک غذای مطابق با سلیقه شما را پیشنهاد می‌دهیم.  در بسیاری از موقعیت‌های مکانی، کاربران جدید از تخفیف‌های ۲۰ درصدی در اولین سفارش خود استفاده می‌کنند. پس از آن با هر سفارش به کاربر امتیاز جدید تعلق می‌گیرد و با جمع این امتیازها امکان سفارش رایگان وجود خواهد داشت. پس منتظر غذاهای رایگان از طرف این اپلیکیشن باشید.

 

  • Cooking Fever

این اپلیکیشن یکی از برترین اپلیکیشن‌های بازی در اپ‌استور است. با این برنامه می‌توانید غذا و دسرهای خوشمزه بپزید. شما از بین ۱۶موقعیت منحصر‌به‌فرد، از دسر و فست‌فود گرفته تا غذای دریایی و رستوران آسیایی، حق انتخاب دارید و می‌توانید مهارت‌های خود را در محیط‌های متنوع و شیوه‌های آشپزی تمرین کنید. از بیش از ۱۰۰ماده اولیه برای پخت چندین هزار غذای لذیذ استفاده کنید. تمام لوازم آشپزخانه را امتحان کنید، از قهوه‌ساز گرفته تا پلوپز و فر پیتزا. همچنین می‌توانید رستوران‌های خود را تزئین کنید تا مشتریان بیشتری را جذب نمایید. همچنین در بازی کاربران می‌توانند آشپزخانه خود را به‌روز‌رسانی کرده و غذاهای متنوع‌تری را تولید کنند. همانطور که از اسم این بازی پیداست، مثل تب شما را دچار خود می‌کند. در این برنامه می‌توانید غذاهای خوشمزه خود را با دوستان خود در فیس‌بوک به اشتراک بگذارید.

از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 بیش از ۴۰۰ غذا برای پخت با استفاده از ۱۵۰ ماده اولیه

 16 موقعیت مکانی مختلف

 بیش از ۴۰۰ سطح

 هزاران هزار ارتقا‌ برای لوازم آشپزخانه شما

  • Greenify

این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۴ به عنوان بهترین اپلیکیشن اندروید در حوزه ابزار و سومین اپلیکیشن روت شناخته شده است. 

با استفاده از این اپلیکیشن دیگر تلفن یا تبلت شما پس از نصب تعداد زیادی اپلیکیشن کند نمی‌شود یا باتری آن زود تمام نمی‌گردد. با گرینی‌فای، دستگاه شما می‌تواند به نرمی و برای مدت طولانی کار کند. گرینی‌فای به شما کمک می‌کند اپلیکیشن‌هایی را که شما از آنها استفاده نمی‌کنید، شناسایی کرده و از اجرای آنها و مصرف باتری توسط آنها جلوگیری کند.

در مقایسه با سایر ابزارهای معروف که با این هدف مشابه طراحی شده‌اند، گرینی‌فای از مزایای زیر برخوردار هستند:

 برخلاف قابلیت «‌Freeze» در TitaniumBackup Pro که اپلیکیشن را کاملاً غیر‌فعال می‌کند، شما هنوز می‌توانید به طور عادی از اپلیکیشن خود استفاده کنید و محتوا را با آن به اشتراک بگذارید.  بر‌خلاف Autostarts، شما می‌توانید از تقریبا تمام مزایای آن استفاده کنید بدون اینکه نیاز باشد با پیچیدگی قسمت‌های مختلف اپلیکیشن دست و پنجه نرم کنید‌ و هرگز هنگام اجرای اپلیکیشن، قابلیت‌ها را از دست نخواهید داد.  بر‌خلاف هر «XXX Task Killer»، دستگاه شما هرگز وارد بازی موش و گربه نمی‌شود چراکه این بازی، باتری بیشتری مصرف می‌کند.

  • Helium

هلیوم یک اپلیکیشن همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری برای اندروید است. این اپلیکیشن به روت کردن نیاز ندارد. تمام کاربران اندروید می‌توانند از هلیوم برای تهیه نسخه پشتیبان و همگام‌سازی اپلیکیشن‌های اندروید استفاده کنند. این اپلیکیشن یکی از پربازدیدترین اپلیکیشن‌ها در اندروید به شمار می‌رود. 

هلیوم به شما امکان می‌دهد تا از اپلیکیشن‌ها و داده‌های خود در کارت SD یا حافظه فضای ابری خود پشتیبان‌گیری کنید. با این اپلیکیشن، شما می‌توانید داده‌های اپلیکیشن‌ را از سایر دستگاه‌های اندروید همگام‌سازی کنید حتی اگر آنها روی یک شبکه یکسان نباشند. با Helium برنامه زمانی پشتیبان‌گیری را تنظیم کرده تا هرگز دیگر داده‌های خود را از دست ندهید.

تنظیم هلیوم

۱.این اپلیکیشن را روی اندروید نصب کنید.

۲.هلیوم Desktop را نصب و اجرا کنید.

۳. اندروید را به کامپیوتر وصل کنید.

۴.ممکن است نیاز باشد که حالت اتصال USB خود را روی «PTP» تنظیم کنید.

۵.هلیوم روی اندروید باید الان فعال شده باشد.

 قابلیت‌های رایگان هلیوم

پشتیبان‌گیری و بازیابی در کارت SD

پشتیبان‌گیری و بازیابی از کامپیوتر شخصی

 قابلیت‌های پولی هلیوم

بدون پخش تبلیغات

برنامه‌های زمانی پشتیبان‌گیری خودکار

همگا‌م‌سازی اندروید به اندروید

پشتیبان‌گیری و بازیابی فضای ابری

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.