اگر جای مدیر گوگل بودید چه می‌کردید؟

0

 «دانشگاه شهید بهشتی» به همراه «پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات»، رویدادی کارآفرینی برگزار خواهند کرد که شرکت در آن به‌صورت تیمی (تیم‌های سه تا هفت نفره) ممکن است. شما در این رویداد، ایده‌های خودتان را ارائه می‌دهید و برای آن‌ها در بستری آنلاین، برنامه‌ریزی می‌کنید. شرط ورود ایده‌ شما به این رویداد، این است که در حوزه فعالیت‌های یک موتور جست‌وجو باشد. همچنین باید به‌صورت مدل کسب‌وکاری مستقل طراحی شود. در انتهای این مسابقه، جوایزی نفیس هم اهدا می‌شود؛ تیم اول ۳۰ میلیون تومان، تیم دوم ۱۵ میلیون تومان و تیم سوم ۱۰ میلیون تومان. بیشتر این رویداد به‌صورت آنلاین است. در مرحله اول، ۲۵ روز فرصت دارید تا به همراه هم‌تیمی‌هایتان و با کمک مربیان رویداد، روی ایده‌تان کار کنید و بوم کسب‌و‌کارش را آماده کنید که این بوم‌ها به نظر داوران می‌رسند (نیازی به حضور شما نیست). پس از نظر داوران، ۱۰ گروه برنده می‌شوند و به هرکدام یک میلیون تومان پاداش اهدا می‌شود. این ۱۰ گروه، دوباره با هم رقابت خواهند کرد و سه گروه برنده و پنج گروه برتر مشخص می‌شوند. سه گروه برنده علاوه بر جوایزی که در بالا گفتیم (۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان)، از حمایت مادی و معنوی برای اجرای مدل کسب‌وکارشان هم بهره خواهند برد. پنج گروه برتر هم با سرمایه‌گذاران، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهنده‌ها آشنا می‌شوند. در نظر داشته باشید که در اختتامیه این رویداد، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهنده زیادی حضور دارند. گوگل در ابتدا موتور جست‌وجویش را راه انداخت و الان هم بیش از هرچیز با عنوان بهترین موتور جست‌وجوی دنیا شناخته می‌شود؛ ولی تا به حال کارهای زیادی کرده‌است؛ از ساخت اندروید گرفته تا تجزیه و تحلیل داده. در ایران هم موتورهایی مثل پارسی‌جو و یوز همین کار را انجام می‌دهند. فکر می‌کنید اگر به جای گوگل و یا نمونه‌های وطنی مانند پارسی‌جو و یوز بودید، چه ایده‌ای به ذهن‌تان می‌رسید؟ رویداد حاضر برای شناسایی ایده‌های برتر، کارشناسان، متخصصان و تیم‌های کاری علاقه‌مند به فعالیت در زمینه محتوا و خدمات جویشگر‌های بومی تعریف شده است.

برای مشارکت علاقه‌مندان و همچنین برگزاری یک رویداد در سطح ملی، بخش عمده‌ای از مراحل رویداد به‌صورت مجازی انجام می‌شود و نیازی به حضور فیزیکی تیم‌ها نیست.

 اهداف رویداد

 شناسایی کارشناسان، متخصصان و تیم‌های کاری علاقه‌مند به فعالیت در زمینه محتوا و خدمات جویشگرهای بومی

 شناسایی ایده‌های برتر محتوا و خدمات جویشگرهای بومی برای سرمایه‌گذاری و شتابدهی

 مشارکت حداکثری مخاطبان و علاقه‌مندان رویدادهای کارآفرینی و طرح جویشگر بومی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات

 برگزاری یک رویداد در سطح ملی (فراهم آوردن امکان مشارکت کلیه مخاطبان و علاقه‌مندان از سراسر کشور)

تا ۳۱ شهریورماه فرصت ثبت‌نام از طریق سایت www.seevent.ir امکان‌پذیر است و مرحله نهایی این رویداد هم ۲۵ آذرماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.