انگلیسی را قورت بده!

0

 در این اپلیکیشن دسترسی‌هایی برای ارتقای کیفیت محصول ارائه شده که کاربر می‌تواند آن‌ها را در بخش تنظیمات، سفارشی‌سازی کند. در نسخه جدید این اپلیکیشن تغییراتی ایجاد شده است که به شرح زیر است:

  •  افزودن پرداخت درون برنامه‌ای و شارژ مستقیم کیف پول
  •  رفع مشکل ذخیره مراحل
  •  بهبود حافظه مصرفی
  •  افزودن بخش آموزش واژگان هر مرحله
  •  بهبود قابلیت تلفظ و هجی واژگان
  •  اصلاح بخش مرور گزینه‌های انتخابی اشتباه
  •  افزودن لهجه‌های انگلیسی و امریکایی
  •  افزودن قابلیت دریافت پیام
  •  بازطراحی سبک پرسش‌ها
  •  افزودن گزینه‌های راهنما
  •  اصلاح خطا و تکرارها
  •  ارتقای محیط کاربری
  •  افزودن کیف پول

وقتی برنامه را اجرا می‌کنید، مراحل یادگیری زبان انگلیسی به ترتیب و با ذکر تعداد واژگانی که هر مرحله به شما آموزش می‌دهد، در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود. برای رفتن به مراحل بعد، باید ابتدا مراحل را به ترتیب از مرحله اول انجام دهید تا قفل مرحله بعدی باز شود. برای مثال با انتخاب مرحله اول، وارد آموزش لغات می‌شوید که در آن پنج واژه به شما آموزش داده می‌شود؛ هر واژه همراه با معنی آن به زبان فارسی روی صفحه به صورت تک‌به‌تک نمایش داده می‌شود. در قسمت تنظیمات آن، کاربر می‌تواند اندازه لغت و اندازه معنی را تغییر دهد، تلفظ‌گر خودکار و لرزش گوشی را روشن یا خاموش کند. پس از یادگیری این پنج واژه، کاربر باید به قسمت پرسش برود و به پرسش‌های مطرح‌شده پاسخ دهد. سپس تعداد امتیازهای دریافتی، تعداد اشتباهات، موجودی کیف پول و گزینه‌های اشتباه نمایش داده خواهد شد و از طریق همان صفحه، کاربر می‌تواند به مرحله بعد برود. در مراحل بعدی هنگام پاسخ به پرسش‌ها، گزینه راهنما نیز فعال می‌شود و با انتخاب آن کاربر می‌تواند متوجه شود در صورتی که پاسخ درست را بدهد، چقدر امتیاز می‌گیرد و اگر حذف شود چقدر امتیاز از او کسر می‌شود. یکی از قابلیت‌هایی که به این برنامه اضافه شده است، امکان فعالسازی راهنمای صوتی است که کاربر می‌تواند آن را از قسمت تنظیمات و سپس رفتن به محیط برنامه تغییر دهد. در تنظیمات گزینه‌های دیگری از جمله حساب کاربری برای ایجاد یک حساب در برنامه، تلفظ‌گر برای تغییر لهجه از انگلیسی به امریکایی و بالعکس، فعالسازی و غیرفعالسازی تلفظ و هجی خودکار و نیز گزینه پیام‌گیر وجود دارد. در گزینه پیام‌گیر، کاربر می‌تواند دریافت اعلان و یادآوری را روشن یا خاموش کند.

برای دسترسی به گزینه راهنما و دستیابی به بخش‌های آموزشی، کاربران باید مبلغی را پرداخت کنند. به‌ازای انتخاب جواب صحیح در هر مرحله، مبلغی برای کاربر در نظر گرفته می‌شود که در پایان به کیف پول اضافه می‌شود. به‌علاوه کاربران می‌توانند با تماشای فیلم تبلیغاتی، موجودی کیف پول خود را افزایش دهند یا بسته‌های افزایشی خریداری کنند.

برای استفاده از قابلیت تلفظ لغات، ابتدا باید برنامه Google text to speech engine  را روی گوشی خود نصب کنید. جزئیات نحوه نصب و راه‌اندازی این برنامه و استفاده از بخش تلفظ‌گر اپلیکیشن، در قسمت راهنمای برنامه توضیح داده شده است.

این اپلیکیشن به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و از این رو به‌منظور تامین هزینه‌های مالی مربوطه، در بالای صفحه هنگام کار با برنامه تبلیغات و آگهی‌های مختلف نمایش داده می‌شود. یک گزینه دیدن فیلم تبلیغاتی نیز در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است. «انگلیسی را قورت بده» به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاربران در تمام سنین بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن ۳۴ مرحله دارد و تعداد واژگانی که آموزش می‌دهد، بسیار زیاد است؛ اما باید در نظر داشت که این اپلیکیشن فقط برای آموزش واژگان است و دستور زبان و سایر جنبه‌های آموزشی زبان انگلیسی را به کاربران ارائه نمی‌دهد. شما فقط می‌توانید با کمک این برنامه دامنه لغات خود را افزایش دهید و به‌صورت یک سرگرمی نیز از این برنامه استفاده کنید. یکی از کاستی‌های موجود در این اپلیکیشن آن است که راه‌های ارتباطی کاربران با توسعه‌دهندگان برنامه، محدود است. دیگر اینکه اگر معرفی واژگان و معنی آن‌ها با ارائه تصاویر مربوط به آن واژه همراه بود، در یادگیری کاربر تاثیر بهتری می‌گذاشت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.