داستان‌های ویدئویی که استارتاپ شما را قوی می‌کنند

0

بازار بیش از پیش رقابتی است، به عبارت دیگر استارتاپ‌ها و کسب و کارهای جدید باید دو تا سه برابر بیشتر کار کنند تا موفق باشند. در چنین بازار رقابتی‌ای، از هر جنبه‌ای که بر رقبای خود غلبه کنید، به شما کمک خواهد کرد تا از دیگران پیشی بگیرید.

در حالی که ابزارها و راهبردهای بازاریابی اینترنتی بسیاری وجود دارد که می‌توانید از آنها برای جذب مشتری و افزایش مصرف استفاده کنید، بازاریابی ویدئویی یک روش کارآمد به شمار می‌رود.

می‌توانید از راه‌های مختلف از ویدئوها برای تقویت عملکرد کلی استارتاپ خود در بازار استفاده کنید. در اینجا به برخی از این روش‌ها اشاره می‌کنیم.

  •  یک ویدئوی معرفی فوق‌العاده

هر کانال یوتیوب و کمپین بازاریابی ویدئویی به یک ویدئوی معرفی نیاز دارد؛ این برای استارتاپ‌ها نیز صدق می‌کند. در حالی که ایجاد یک ویدئوی معرفی و اشتراک‌گذاری آن بسیار مفید است، یک رویکرد شخصی‌تر وجود دارد که تاثیر بهتری می‌گذارد. شما ابتدا افرادی را تحت برند یا شرکت خود معرفی می‌کنید. این کار یک حس شخصی به برند و محصول‌تان می‌دهد. بگذارید مخاطبان بدانند بخشی از شرکت بودن چقدر هیجان‌انگیز است. داستان‌ها درباره توسعه محصول را به اشتراک بگذارید. به کارمندان شرکت اجازه دهید درباره کار برای استارتاپ شما صحبت کنند. خودتان نیز چند کلمه صحبت کنید. مخاطبان را با افراد آشنا کنید نه با برند خود.

  •  یک ویدئوی محصول واضح

بهتر است ویدئوهای شما درباره محصولی که ارائه می‌دهید، تا حد امکان کوتاه و فشرده باشند. تماشاگران امروز دامنه توجه بسیار کوتاهی دارند. اگر ویدئو جالب نباشد، تماشاگران حتی سه دقیقه از وقت خود را برای تماشای آن صرف نمی‌کنند. یک راه برای ارائه یک ویدئوی محصول واضح و کوتاه وجود دارد و آن تقسیم ویدئو به چند ویدئوی کوتاه است. شما با یک ویدئو شروع می‌کنید که در آن مروری کلی بر محصول صورت می‌گیرد. سپس ویدئوهای دیگری منتشر می‌کنید که بر جزئیات و قابلیت‌های فردی محصولات تاکید دارد و در نهایت تمام ویدئوها را به هم لینک می‌کنید.

  •  بر یک داستان تمرکز کنید

بسیاری از استارتاپ‌ها به اشتباه غرق در تعداد بازدیدها می‌شوند اما آیا این تعداد بازدیدها باعث می‌شوند شما مشتریان یا کاربران واقعی را پیدا کنید؟ آیا این اتفاق به ارزش برند شما می‌افزاید؟

روی ایجاد ارتباط قوی با مخاطبان کار کنید. می‌توانید با اضافه کردن یک داستان به هر ویدئویی که می‌سازید، این کار را انجام دهید. یکی از دلایل اصلی که تماشاگران برای تماشای ویدئوهای بیشتر بازمی‌گردند این است که به دنبال قسمت بعدی داستان شما هستند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.