غول‌های تکنولوژی و بازاریابی متحد می‌شوند

0

شرکت DAC طی انعقاد یک قرارداد شراکت در ژاپن به شبکه شرکای فضای ابری بازاریابی آی‌بی‌ام و تینک‌لب خواهد پیوست. گروه داک که در سال ۱۹۹۶ به‌عنوان یک کسب‌وکار تبلیغاتی آنلاین راه‌اندازی شد، امروزه یکی از سازمان‌های بازاریابی دیجیتال پیشرو در ژاپن به‌شمار می‌رود که کاملا در حوزه معاملات و فناوری‌های تبلیغاتی تخصص دارد. هدف اصلی این شرکت «قدرتمندسازی آینده دیجیتال» است و این شرکت با پیوستن به آی‌بی‌ام قصد دارد مجموعه‌ای از تعاملات مشتریان منحصر‌به‌فرد و قابلیت‌های بازاریابی را برای بازار ژاپن، آسیا و اقیانوسیه ارائه دهد. شرکت‌های آی‌بی‌ام و داک با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا راهکارهای داک، اعم از مارکت‌وان، دیالوگ‌وان، اودیونس‌وان و شرپا، را در اکوسیستم فضای ابری بازاریابی آی‌بی‌ام ادغام کنند.

مشتریان داک  و آی‌بی‌ام می‌توانند از این پس از قابلیت‌های بازاریابی دیجیتالی و قدرتمند داک از قبیل اودیونس‌وان برای داده‌های DMP و دیالوگ‌وان  برای LINE و نیز تجزیه و تحلیل‌های ژرف شرکت  آی‌بی‌ام، اتوماسیون بازاریابی و قابلیت‌های مربوط به طراحی فضای ابری بازاریابی آی‌بی‌ام استفاده کنند تا تجربه مشتری معناداری ایجاد شود. با ترکیب کردن فضای ابری بازاریابی آی‌بی‌ام با راهکارهای شرکت  داک، برندها می‌توانند به تعداد بیشتری از مخاطبان دسترسی پیدا کنند و آن‌ها را مخاطب خود قرار دهند و کمپین‌های شخصی‌سازی‌شده و تبلیغات سفارشی را برای مشتریان ارائه دهند.

در مجموع امکان ایجاد همبستگی بین منافع و تعاملات آن‌ها در سراسر کانال‌های متعدد وجود دارد. گروه داک اولین شریک اصلی شرکت آی‌بی‌ام است که یک اکوسیستم منطقه‌ای را برای فضای ابری بازاریابی در آسیا ایجاد می‌کند. آن‌ها قصد دارند یک اکوسیستم یکپارچه را در آسیا تشکیل دهند تا از این طریق، یک موتور برای هدایت بازاریابی خودکار و شخصی‌سازی‌شده ایجاد شود که شراکت بین این دو شرکت این هدف را محقق می‌سازد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.