سه اپلیکیشن امنیتی برای کامل کردن بانکداری موبایلی

0
  •  Avast SecureLine

باید بر روی هر تلفنی، یک شبکه خصوصی مجازی نصب شود. گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، از اپ‌های رایگان گرفته تا آن‌هایی که اشتراک سالانه زیادی دارند. هرکدام را که انتخاب کنید، ممکن است با توجه به دستگاه و پلتفرمش مناسب باشد اما معمولا آن‌هایی که پرداختی هستند، سریع‌تر و پایدارترند. یکی از گزینه‌های مناسبی که وجود دارد، Avast SecureLine  است که گزینه‌ای مطمئن است و نصب و استفاده از آن نیز بسیار ساده و هزینه آن نیز ۱۴.۹۹ پوند در سال است. پرداخت ماهیانه ۱.۲۵ پوند هم هزینه معقولی برای اطمینان پیدا کردن از این است که زمانی که از یک وای‌فای عمومی و ناامن برای انجام کارهای بانکی به‌صورت آنلاین استفاده می‌کنید، کسی به اطلاعات شما سرک نمی‌کشد.

  •  Avast Antivirus & Security

داشتن بخش‌های امنیتی بیشتر برای موبایل به ضررتان نخواهد بود. این اپلیکیشن Avast برای اندروید محافظت رایگان ارائه می‌دهد که شامل اسکن نرم‌افزارهای مخرب، فیلتر اس‌ام‌اس، اپلیکیشن Privacy Report و محافظ وب برای بلاک کردن لینک‌های مخرب است. یک حق پرداخت سالیانه ۱۲ پوندی برای ارتقا نیز وجود دارد که درواقع برای محافظت از تلفن شما در برابر انواع سرقت‌ها از قبیل بازیابی اطلاعات از راه دور و عکاسی از راه دور از دزد است. هرچند برنامه محافظت رایگان برای غیرقابل نفوذ کردن دستگاه‌تان حین انجام کارهای بانکی نیز بسیار مناسب است.

  •  LastPass

اهمیت استفاده از یک کلمه عبور مناسب و نیز عدم استفاده از یک کلمه عبور برای استفاده از خدمات متعدد، به یک اندازه اهمیت دارد. اپلیکیشن‌هایی مانند LastPass که رایگان است، نه‌تنها برای هر اپلیکیشن بانکی یک کلمه عبور مناسب ایجاد می‌کند بلکه آن‌ها را به‌صورت رمزی‌شده ذخیره نیز می‌کنند. برای مثال، دسترسی به نسخه اندروید در گام اول می‌تواند توسط اثر انگشت تأیید شود (البته اگر دستگاه شما این قابلیت را داشته باشد) و بعد از آن توسط دو کد تأیید هویت از تأییدکننده گوگل، این تأیید صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.