‏فروش بلیط ⁧آنلاین‬⁩ ایران ایر ⁧‫ممنوع‬⁩ شد

‏به دستور فرزانه شرفبافی مدیر‌عامل ایران ایر

1

به دستور فرزانه شرفبافی مدیر‌عامل ایران ایر درهای این ایرلاین بزرگ به روی استارتاپ‌ها بسته شد. براساس این دستور، از امروز صبح دسترسی ۲۰۰۰ سایت فروش بلیط آنلاین قطع شد. براین اساس از این پس انحصار فروش بلیط ایران‌ایر فقط در اختیار آژانس‌های آفلاین است.

‏به دستور فرزانه شرفبافی مدیر‌عامل ایران ایر درهای این ایرلاین بزرگ به روی استارتاپ‌ها بسته شد.

براساس این دستور، از امروز صبح دسترسی ۲۰۰۰ سایت فروش بلیط آنلاین قطع شد.

براین اساس از این پس انحصار فروش بلیط ایران‌ایر فقط در اختیار آژانس‌های آفلاین است.

اگرچه دولت، وزارت راه و سازمان هواپیمایی معتقد به شفایت، ایجاد دولت الکترونیک و حمایت از توسعه اقتصاد دیجیتال و ‌استارتاپ هستند، اما این تصمیم ایران ایر عجیب و‌مغایر با سیاست‌های کشور است.

در شرایطی شاهد این تصمیم هستیم که استارتاپ‌ها در وضعیت سخت اقتصادی به سر می‌برند. از سویی فروش بلیط از طریق آنلاین برای مردم ارزان‌تر و راحت‌تر است.

گفته می‌شود یکی از دلایل این اقدام و انتقال فروش بلیط به آژانس‌ها، مدیریت افزایش قیمت، پشت درهای بسته است. این امر نیاز به از بین بردن شفایت است.

۱ دیدگاه
  1. یه بنده خدا می‌گوید

    تو دنیایی که هرروز بدنبال جلب رضایت بیشتر مردمند این خانم در جلسه ای که فکر کنم با دادستان تهران بود گفت مشکلات تقصیر مردم است و ایرانی ها رو به بی صبری در برابر اختلالات پروازی متهم کرد حتی اگه برخی از این اختلالات در دنیا بی نظیر باشه بنابراین این تصمیمات از چنین آدمی بعید نیست

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.