گردگیری از پست‌های خاک‌گرفته!

0

در صورتی که مدت زمانی طولانی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده باشید، بی‌شک خواهید دید که پست‌هایی از سال‌های پیش در آن وجود دارد که با استانداردهای فعلی سئو بهینه نیستند. بی‌شک یکی از رویکردهای تقویت وب‌سایت، بهبود کیفیت محتوای تولید شده است چرا‌که شما این کار را با سرعت بیشتری نسبت به تولید محتوای جدید انجام خواهید داد، ضمن اینکه کیفیت و اعتبار بلاگ خود را نیز‌ افزایش داده‌اید.

برای تعیین ارزش صفحات قدیمی وب‌سایت، استفاده از گزارش‌های گوگل آنالیتیکس بسیار اثربخش خواهد بود. برای ارتقای موضوعات پیشین بلاگ این نکته را در نظر داشته باشید که موضوع، آدرس اینترنتی و بهترین بخش‌های محتوا را نباید تغییر دهید. راهکارهای زیر می‌تواند در زمینه بهبود محتوای قدیمی به شما کمک کند.

 محتوای طولانی‌تری تهیه کنید

یکی از ابتدایی‌ترین مولفه‌هایی که در حال حاضر در ارتباط با رتبه‌بندی حائز اهمیت است، عمق محتوای تولیدی است. برای عمیق‌تر‌کردن مطالب نیاز است که به طور متوسط محتوایی با بیشتر از ۱۶۰۰ کلمه تولید کنید. بنابراین سعی کنید در مطالب با ارائه سلسله مراتب بیشتری از جزئیات، اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ و ارزشمندی را به مخاطبان ارائه کنید.

 درج محتوای همیشه سبز

برای افزودن مطالب این نکته را در نظر داشته باشید که محتوای همیشه سبز و بدون تاریخ مصرف را در متن خود استفاده کنید. محتوای همیشه سبز به محتوایی گفته می‌شود که برای زمان مشخصی تولید نشده باشد و همواره ارزش خود در بعد آموزش مخاطب را حفظ کند. محتوای همیشه سبز می‌تواند به انتقال بازدید به وب‌سایت شما و ارائه یک جایگاه ارزشمند در رتبه‌بندی گوگل برای ماه‌ها و یا سال‌ها پس از انتشار نخست آن، کمک کند.

 انتخاب بهترین کلمات کلیدی دنباله‌دار

برای بهبود مطالب پیشین وب‌سایت خود به جای کلمات کلیدی تمرکز بیشتری بر اضافه‌کردن عبارت کلیدی با استفاده از کلمات کلیدی دنباله‌دار داشته باشید چرا‌که این عبارات تاثیر بیشتری در بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جست‌وجو داشته و می‌تواند ترافیک و بازدید بیشتری برای وب‌سایت‌تان به همراه داشته باشد.

 درج پیوندهای داخلی

برای اثبات تخصصی‌بودن محتوای تولیدی، کلیدواژه‌های اصلی را با مقالات جدید ارتباط دهید و در هر بخش از محتوا که امکان دارد، بین ارزشمندترین صفحات خود لینک‌های داخلی بسازید.

 فهرست مطالب

سعی کنید فهرست مطالب را خودتان بنویسید چراکه این مسئله تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. گوگل به‌راحتی اطلاعات را از فهرست مطالب دریافت کرده و صفحه‌ شما را به عنوان گزینه‌ مناسب به کاربران، پیشنهاد خواهد داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.