سیب‌اپ توسط اپل از مدار خارج شد

بیانه سیب‌اپ: تا چند ساعت دیگر باز می‌گردیم

0

از حدود چهارسال پیش که سیب‌اپ فعالیت خود را در حوزه ارائه نرم‌افزاvهای پلتفرم ios در ایران آغاز کرد، همواره در تلاش بودیم تا بتوانیم بستری مناسب مهیا کنیم تا کاربران ‌ios ایرانی بتوانند از نرم‌افزارهای مورد نیاز خود استفاده کنند.

در این مسیر سهولت استفاده را برای کاربران ایرانی مهیا کردیم و مقابل فیلترینگ اپل ایستادیم تا امکان استفاده از نرم‌افزارهای ایرانی برای کاربران ios بدون نیاز به اپل آیدی مهیا شود.

بعد از تحریم‌های شدید اپل و حذف گسترده اپلیکیشن‌های بزرگ ایرانی از اپ‌استور در تابستان سال ۹۶، سیب‌اپ تنها میزبان کسب‌وکارهای ایرانی شد تا بتوانند اپلیکیشن‌های خود را از طریق سیب اپ به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند.

در طول دو روز گذشته اپل باز هم اقدامات شدیدی علیه کسب‌وکارهای ایرانی انجام داد و این بار در کمتر از ۲۴ ساعت مجوز اپلیکیشن‌های بزرگی مانند آسان‌پرداخت، بانک ملی، بانک ملت، اسنپ و همچنین سیب‌اپ را باطل کرد.

در حال حاضر تیم ما در صدد حل مشکلات است و در کمتر از چند ساعت آتی راه‌حل موقت خود را تا زمان انتشار نسخه جدید اپلیکیشن سیب‌اپ، ارائه خواهد کرد تا اپلیکیشن‌های ایرانی مجددا در دسترس کاربران قرارگرفته و قابل استفاده باشند.

راهکارهای موقت و همچنین راه کار دائمی سیب‌اپ از طریق وب‌سایت سیب‌اپ به نشانی www.sibapp.com  به کاربران گرامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین اعلام می‌کنیم که نسخه جدید سیب اپ طی چندروز آینده منتشر خواهد شد و مارکت ios سیب‌اپ مجددا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سیب‌اپ که همواره حامی جامعه ios  ایران بوده‌است به عنوان بزرگترین اپ‌استور ایرانی رسالت خود را در راستای ایجاد بستری مناسب برای ارائه اپلیکیشن‌های ios ایرانی حفظ کرده است.

خبر خوب آنکه تیم سیب‌اپ در طول ماه‌های گذشته برای اولین‌بار به تکنولوژی دست‌یافته است تا نسخه‌ای را ارائه دهد که هرگز از سوی اپل مورد تهدید ابطال مجوز قرار نگیرد و سیب‌اپ بدون هیچ تهدیدی همواره در دسترس کاربران گرامی باشد.این نسخه به زودی منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.