جیبیت راهکار نوین پرداخت

کیف پول دیجیتال

0

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX)، طی روزهای یک‌شنبه ۱۹ خرداد تا چهارشنبه ۲۲ خرداد، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

اینوتکس یکی از پر رویدادترین نمایشگاه‌هایی است که در حوزهٔ نو‌آوری و فناوری برگزار می‌شود.

یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ برگزاری رقابت بین استارتاپ‌ها است. این بخش، رقابت استارتاپ‌ها در قالب مسابقه‌ای است که در آن ضمن حضور داوران برای امتیازدهی، سرمایه‌گذاران نیز حضور دارند تا بتوانند فرصت‌های مناسب را شناسایی کنند و با آنها به مذاکره بپردازند.

در رویداد نهایی استارتاپ‌های برنده، به‌همراه منتخبین استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس به رقابت خواهند پرداخت. این رقابت‌ها با هدف سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها انجام می‌شود.

از دیگر رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ برگزاری نشست ارائه فناوری برای شرکت‌های حاضر به‌صورت ویژه و اختصاصی و با هدف معرفی آخرین دستاوردهای آن شرکت و هم‌چنین پیدا کردن مشتریان یا شرکای تجاری مناسب است.

این جلسات برای هر شرکت به‌صورت اختصاصی است و مجری این برنامه، از مشتریان بالقوه و بالفعل شرکت متقاضی برای حضور در این جلسه دعوت خواهد کرد.

اینوتکس در تلاش است که به‌منظور تجاری‌سازی محصولات و توسعه همکاری‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، زمینه‌ای را برای ارائه فناوری شرکت‌های حاضر در نمایشگاه به صورت ویژه و با حضور مشتریان بالقوه آنان فراهم آورد.

این نمایشگاه تاکنون میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری متعددی از کشورهای مختف بوده ‌است. رویداد اهدافی چون تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه‌گذاری مشترک، مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه و غیره را دنبال می‌کند.

کیف‌پول‌های الکترونیکی،‌ امروزه جای خود را به دلیل سرعت و سهولت در پرداخت،‌ به‌راحتی به‌عنوان یک شیوه نوین پرداخت باز کرده‌اند.

امسال جیبیت که راه‌کارهای نوین پرداخت را در قالب کیف‌پول دیجیتال و درگاه پرداخت آنلاین ارائه می‌کند و با الهام از علی‌پی (موفق‌ترین کیف‌پول دیجیتالی جهان) فعالیت خود را آغاز کرده است، در کنار شرکت‌هایی چون دیجیکالا، الوپیک، سایپا، اسنپ و … در این نمایشگاه در سالن ۴۰A و غرفه ۱۲۶ حضور دارد.

جیبیت از استارتاپ‌های نسبتا نوپای فین‌تکی است که در این مدت کوتاه فعالیت توانسته خود را با ارائه راه‌های نوآورانه و تضمین امنیت پرداخت،‌ در رده شرکت‌های باتجربه‌تر در این حوزه قرار دهد.

جیبیت در نمایشگاه اینوتکس

جیبیت چیست؟

جیبیت یک کیف‌پول دیجیتالی است که راه‌های جدید، سریع و پرمنفعت برای خرید و پرداخت‌های آنلاین و آفلاین به کابران خویش ارائه می‌کند. جیبیت با بهره‌وری از شیوه‌ی امن و نو در پرداخت، نیاز کاربران به استفاده مداوم از کارت‌های بانکی را تا حدود زیادی در بسیاری از موارد نیز رفع کرده‌است.

جیبیت چند وجه تمایز با دیگر اپلیکیشن‌های حوزه پرداخت نیز دارد.

• پرداخت‌های سودآور

• سیستم مخصوص وفاداری مشتریان

• سیستم امتیازی مخصوص جیبیت (دریافت و پرداخت از امتیاز)

• تخفیف‌های متنوع روی فروشگاه‌های مختلف و برگزاری مسابقات مختلف و اعطای جایزه به کاربران

جیبیت چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

پرداخت قبض،‌ خرید آنلاین و آفلاین بر پایه QR کد،‌ شارژ سیم‌کارت اپراتورهای مختلف،‌ انتقال وجه بین حساب‌های جیبیتی، خرید بسته‌های اینترنتی،‌ دریافت وجه از حساب و کارت به کارت از خدمات جیبیت برای کاربران است.

هم‌چنین جیبیت برای همکاران خود خدمات خاص روی درگاه‌های فروشگاه‌های مختلف ارائه می‌دهد. ارائه درگاه بدون دریافت کارمزد و با تسویه ۲۴ ساعته به‌صورت خودکار نیز از خدمات جیبیت برای همکاران است.

درگاه پرداخت اینترنتی و اثر مستقیم بر تجربۀ خرید کاربر

شما یک وبسایت فروشگاهی دارید. مهم نیست چه می‌فروشید. اگر بازاریابی را به‌خوبی بلد هستید، محتوای خوب تولید می‌کنید و پشتیبانی رضایت‌بخشی به مشتری ارائه می‌کنید، بدون یک درگاه پرداخت اینترنتی امن و سریع یک حفرۀ بزرگ در کسب‌وکارتان خواهید داشت.

شاید باور نکنید، درگاه پرداخت اینترنتی فروشگاه شما کارکرد مهمی در ساخت تجربۀ خرید مشتری‌تان دارد؛ تجربه‌ای که مثبت یا منفی بودنش مستقیماً با ادامۀ حیات شما مرتبط است.

درگاه‌هایی که مرتباً دچار اختلال می‌شوند، درگاهی که هر بار شمارۀ کارت و اطلاعات بانکی را از کاربر طلب می‌کند، درگاه‌هایی که UX قابل قبولی ندارند و کاربران را موقع پرداخت به اشتباه می‌اندازند، می‌تواند مشتری شما را دلزده یا بی‌اعتماد کند.

درگاه پرداختی که مدام از شما کارمزد کم می‌کند هم، ممکن است از صرفۀ اقتصادی کسب‌و‌کار شما کم کند.

چرا جیبیت؟

ایوان رایان پیام (جیبیت) یک شرکت قانونی ثبت شده است که بر مبنای قوانین رسمی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و دارای مجوزهای:

• پرداخت‌یاری از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

• شرکت دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جهوری

• فیپا (مجوز سرمایه‌گذاری خارجی) از سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران (زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی)

• ای‌نماد‌‌ (نماد اعتماد الکترونیکی)

است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.