گوگل دیگرگول ترفندهای قدیمی سئو را نمی‌خورد!

0

ارائه کسب‌و‌کار به مشتریان مناسب آن، یکی از کلیدهای موفقیت است. بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا سئو یکی از روش‌های قابل اعتماد برای دستیابی به این موفقیت به شمار می‌رود. اگر شما برای تقویت ترافیک کسب‌و‌کارتان از طریق بهینه‌سازی جست‌وجوی طبیعی سرمایه‌گذاری کرده‌اید اما به نتایج مورد نظر نرسیده‌اید، احتمال دارد که سئوی خود را تضعیف کرده باشید. در این زمینه بهتر است به موارد زیر دقت کنید.

  • شما معیارهای محسوس را بررسی نمی‌کنید‌

 ما معمولا تلاش‌ها و نتایج سئو را بررسی می‌کنیم. دیدگاه‌ها و داده‌های جمع‌آوری شده از بررسی معیارهای مناسب به شما اطلاعاتی را ارائه می‌دهد تا با استفاده از آنها تغییرات لازم را در راهبرد خود اعمال کنید. اکثر بازاریاب‌ها هنوز در دام بررسی معیارهای غیرملموس مانند رتبه صفحه، بازدیدهای وب‌سایت و سایر معیارها از قبیل قدرت دامنه گرفتار می‌شوند. تمام این موارد مهم هستند، اما لزوماً موجب افزایش فروش شما نخواهند شد. در عوض، شما باید روی عوامل ملموس مانند بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO)، عملکرد ترافیک و حوزه تمرکز بازدیدکنندگان تمرکز کنید. این عوامل به شما چشم‌اندازی را ارائه می‌دهند تا بدانید برای پیشرفت کسب‌و‌کارتان باید چه گام‌هایی بردارید.

  • محتوای شما بازدیدکنندگان را ناامید می‌کند‌

 متخصصان ادعا می‌کنند که ایجاد محتوای خوب برای موفقیت سئو کافی نیست. این حرف درست است اما محتوا یکی از ستون‌های ارتقای سئو است زیرا بازدیدکنندگان به دنبال ارزش هستند. شما نباید فقط روی ایجاد محتوا برای پر‌کردن خلأ تمرکز کنید بلکه باید به دنبال محتوایی باشید که زندگی کاربران شما را غنی می‌کند. پیشروان در حوزه محتوا با رشد کاری بهتری مواجه هستند. پس بهتر است راهبرد محتوای کسب و کار خود را تقویت کنید.

  • شما از تاکتیک‌های قدیمی سئو استفاده می‌کنید‌

 شما نباید اولویت را روی کلیدواژه و تمرکز روی محتوایی بگذارید که به بازدیدکنندگان شما به خاطر زمانی که اختصاص داده‌اند، پاداش می‌دهد. این روش‌ها دیگر قدیمی شده‌اند. گوگل دارد هوش مصنوعی را در الگوریتم رتبه‌بندی وب‌سایت خود استفاده می‌کند و اسپایدرهای آن هوشمندتر هستند. فقط محتوای واقعی رتبه‌بندی خواهد شد و در چنین شرایطی حتی وب‌سایت‌هایی با‌کیفیت پایین نیز تلاش خواهند کرد با تولید محتوا به صفحه اول راه یابند.

  • مخاطب شما در اولویت است‌

 وقتی شما مخاطب را در راهبرد سئوی خود در خط مقدم قرار دهید، می‌توانید به بسیاری از دام‌های متداول سئو غلبه کنید. شما باید حدود ۳۰ درصد از تلاش‌های سئوی خود را روی آشنایی با مخاطبتان متمرکز کنید. بازاریاب‌ها باید با نیازهای مخاطب خود به عنوان یک راهبرد آشنا باشند تا کمپین سئوی آنها موفق شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.