نیروی کار دلخواه‌تان را با نرم‌افزار پیدا کنید

0

مینتمش (Mintmesh) یک شرکت آمریکایی است که بر روی روش‌های استخدام نوین در شرکت‌ها فعالیت می‌کند. این شرکت با جمع‌آوری اطلاعات از روش‌های استخدام افراد در سراسر دنیا به یک بانک اطلاعاتی غنی دست یافته است. مینتمش توسط این بانک اطلاعاتی قادر است تا به شرکت‌هایی که تصمیم به ارتقاء روش‌های استخدامی خود دارند مشاوره بدهد. در‌حال‌حاضر این شرکت نسخه‌ای تازه از نرم‌افزار استخدام خود را معرفی کرده است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که نخستین بودجه سالانه شرکت با روپیه بسته خواهد شد؛ و این بودجه با ترکیبی از سرمایه‌گذارانی هندی و آمریکایی فراهم خواهد شد.

کمبود نیروی انسانی واجد شرایط و کاهش عملکرد نیروهای موجود، نیاز به استخدام افراد بیشتر و کارآمدتر را برای غنی‌کردن بازار هند دو چندان نموده است. این درحالی است که هنوز هم معرفی‌کردن نیروهای تازه از طرف کارمندان شناخته‌شده شرکت، بهترین نوع استخدام است. این روش قدیمی، یعنی معرفی‌شدن از سوی کارمندان، می‌تواند زمان استخدام نیرو را تا ۵۰ درصد و هزینه‌ها را تا سقف ۳۰ درصد کاهش دهد. درنتیجه معارفه‌ها هنوز هم با استفاده از همان روش‌های سنتی در این شرکت در حال اجرا است.

مینتمش اخیراً در راستای تلاش خود برای پیشرفت دستگاه‌های استخدامی‌اش، از نمونه آزمایشی یک نرم‌افزار جدید استخدام کارمند، که باهدف بهبود تعامل کارکنان طراحی شده است، پرده برداری کرد. پس از چندین ماه استفاده از نسخه آزمایشی، این نرم‌افزار بالاخره در بازارهای هند، خاورمیانه و آمریکا استفاده شد.

«سونیل نایر» از بنیان‌گذاران و مدیر شاخه آمریکایی مینتمش، در یک سخنرانی بیان کرد: «ما معتقدیم اکنون زمان مناسبی برای رونمایی از محصولی است که هم در قالب موبایل و نرم‌افزار و هم در قالب روش‌های سنتی قابل ‌اجرا است. ما توانستیم با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی و بکر، به گونه‌ای بهینه برای استخدام افراد دست یابیم. ما همچنین با همکاری برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کاریابی خواهیم توانست به هدف خود، که استخدام بهترین گزینه‌ها است، دست یابیم.»

«آجی ریارت» از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شاخه هند مینتمش می‌گوید:«ما از این رویکرد شرکت بسیار خشنودیم. گزینه‌های متعدد برای استخدام و شفافیت در خصوص تعامل با کارکنان بدون شک شرکت را درمسیری هموار قرار خواهد داد. تلفن‌های همراه در حال تبدیل‌شدن به یک کانال توزیع کالا هستند و شرکت ما تلاش دارد از طریق این کانال توزیعی با بهترین بهره‌برداری داشته باشد. مینتمش می‌تواند از نرم‌افزاری که برای استخدام نیرو طراحی کرده است به‌صورت مستقل و یا ادغام با دیگر نرم‌افزارهای موجود در بازار استفاده کند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.