فرصتی ویژه برای شرکت‌های کوچک و متوسط: بیمه درمان سازمانی تیم‌شیم

0

شاید بتوان بیمه سازمانی را بهترین نمونه از معامله دو سر بُرد دانست. چرا که تهیه بیمه سازمانی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها هم باعث خشنودی و آسایش خاطر پرسنل می‌شود و هم خیال مدیریت را از سلامتی و وضعیت نیروی انسانی خود راحت می‌کند. از میان انواع بیمه سازمانی (بیمه مسئولیت، بیمه آتش‌سوزی، بیمه عمر، حوادث و …) متداول‌ترین و پراستفاده‌ترین، بیمه درمان تکمیلی سازمانی است. فرقی نمی‌کند شرکت، خدمات باشد یا تولیدی، اداری باشد یا صنعتی، در هر صورت بیمه درمان تکمیلی سازمانی یکی از مهم‌ترین تسهیلات مد نظر کارکنان است.

بیمه درمان سازمانی

شرکت‌ها برای افزایش میزان رفاه و رضایتمندی کارکنان خود، اقدام به تهیه بیمه تکمیلی سازمانی می‌کنند. با داشتن بیمه درمان سازمانی، در ازای پرداخت مبلغ نه چندان قابل توجه به صورت ماهیانه، دیگر دغدغه‌ای برای پرداخت هزینه‌های درمانی در نزد کارکنان وجود نداشته و نکته مثبت دیگر اینکه آن‌ها می‌توانند در صورت تمایل اعضای خانواده خودشان را هم بیمه کنند. همچنین بیمه‌نامه‌های درمان سازمانی با توجه به تعداد بالای نفراتی که دارند می‌توانند مزایای قابل‌توجهی نسبت به بیمه تکمیلی انفرادی داشته باشند.

پوشش های بیمه درمان سازمانی

بیمه درمانی تیمشیم

  • پرداخت هزینه‌های پاراکلینیکی که شامل انجام اقدامات پزشکی مبنی بر تشخیص پیشرفت بیماری و یا پیشرفت بهبودی بیمار انجام می‌شود. مانند سونوگرافی، MRI، اکوکاردیوگرافی و…
  • پرداخت هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی مثل آزمایش‌هایی که برای تشخیص پزشکی انجام می‌شود مانند نوار قلب، رادیوگرافی و…
  • پرداخت هزینه‌های ناشی از عمل‌های جراحی‌های حیاتی مانند مغز، اعصاب، سرطان، پیوند ریه، کبد و…
  • پرداخت هزینه‌های عمل‌های سرپایی مثل گچ گرفتن، ختنه کردن، بخیه زدن و…
  • هزینه جراحی چشم که شامل عیوب انکساری می‌شود
  • پرداخت هزینه عینک و سمعک
  • پرداخت هزینه‌هایی که جهت ویزیت، دارو و خدمات اورژانسی داده شده است
  • پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی

و موارد دیگری که با تهیه بیمه درمان سازمانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

نحوه خرید بیمه سازمانی

به مانند سایر محصولات بیمه، برای انتخاب یک بیمه تکمیلی مناسب برای یک سازمان، نیاز به دانستن اطلاعات تخصصی و جزئیات زیادی راجع به شرکت‌های بیمه، طرح‌های مختلف بیمه تکمیلی، شرایط و قوانین هر یک، پوشش‌ها و سقف آن‌هاست که تسلط بر همگی آن‌ها بسیار سخت و زمان‌بر است. بهترین راه حلی این است که تهیه بیمه درمان سازمانی را با راهنمایی و مشاوره کارشناسان بیمه متخصص این حوزه انجام دهید. پیشنهاد ما به شما، مشاوره و تهیه این بیمه از کارشناسان بیمه درمان سازمانی تیم شیم است.

خرید بیمه درمان سازمانی تیم‌ شیم

با بیمه سازمانی تیم شیم، بیمه تکمیلی کارکنان خود را به تیمی متخصص و متعهد بسپارید. مهم‌تین مزایای این طرح عبارتند از:

مشاوره تخصصی: کارشناسان بیمه تیم‌شیم با ارائه متعهدانه و بی‌طرفانه تمامی اطلاعات و نکات لازم به شما کمک می‌کنند تا مناسب‌ترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

خدمات و قیمت مناسب: با توجه به ویژگی‌ها و نیازهای سازمان و شرکت شما، سبد متنوعی از انتخاب‌ها به مجموعه شما ارائه می‌شود تا متناسب‌ترین بیمه با توجه به قیمت مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

پشتیبانی و پرداخت سریع خسارت: مشاوره و همراهی کارشناسان تیم شیم با شما تنها محدود به انتخاب بیمه و خرید آن نیست؛ بلکه در ادامه و جهت جمع‌آوری مدارک خسارت و تسریع واریز این مبالغ به بیمه‌شده در کنارتان هستیم.
برای ثبت نام و یا مشاوره با کارشناسان این مجموعه به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://teemsheem.com/b2b

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.