«صنعت پرزنت» وارد بعد سوم می‌شود!

خالقان 3D Pixels از پتانسیل جهانی‌شدن محصولاتشان می‌گویند

0

این داستان شکل‌گیری استارتاپی است که با رویای خلق محصولات بنیان‌شکن از جنس آینده در ذهن خالقان آن آغاز شد و منجر به باز‌تعریفی جدید از به‌خدمت‌گرفتن تصویرسازی دیجیتال به منظور پرزنت شکوهمند محصولات، خدمات و دستاورد‌ها شده است.

این داستان شکل‌گیری استارتاپی است که با رویای خلق محصولات بنیان‌شکن از جنس آینده در ذهن خالقان آن آغاز شد و منجر به باز‌تعریفی جدید از به‌خدمت‌گرفتن تصویرسازی دیجیتال به منظور پرزنت شکوهمند محصولات، خدمات و دستاورد‌ها شده است.

تولید ۸ مدل نمایشگر سه‌بعدی هولوگرافیک، طراحی و ساخت اولین نمایشگر سه‌بعدی «فضای باز» در دنیا، تجهیز اولین رستوران پانورامیک در خاورمیانه و اجرای بیش از ۳۰ پروژه موفق با عبور از مرز یک میلیارد تومان فروش‌،  تنها بخشی از دستاورد‌های این استارتاپ نوپا به‌شمار می‌آیند.

صحبت از تیمی است که سنگ‌بنای آن را مهدی مهابتی به همراهی همسرش پریناز کمالی بعد از بازدید از نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۰ دوبی بنیان نهادند که بعدها پایه‌های این استارتاپ با ورود مهدی قربانزاده، رنگ جدی‌تری به‌خود گرفت و اینگونه بود که این مجموعه با نام تجاری ۳D Pixels فعالیت خود را از سال ۹۳ رسما آغاز کرد.

تریدی پیکسلز با شعار The future is now آینده را در پروژه‌ها و محصولات خود به تصویر می‌کشد؛ آینده‌ای که در آن تصویر‌سازی دیجیتالی با مفاهیم دو‌بعدی امروزی آن فرسنگ‌ها فاصله داشته و بعد سوم دید واقع‌گرایانه‌تری به آن خواهد بخشید. صحبت از آینده در هر عصری  همواره یک هیجانی با خود به همراه دارد که می‌توان آن را به عامل شگفتی تعبیر کرد، wow factor همه آن چیزی است که ما برای خلق شگفتی در «صنعت پرزنت» بدان نیازمندیم.

 نمایشگرهای سه‌بعدی هولوگرافیک

امروز‌ برندهای معتبر در سطح جهان برای پرزنت، بازاریابی، رونمایی و تبلیغات سه‌بعدی محصولات، ‌پروژه‌ها و سایر سناریو‌ها‌ که نیاز به یک معرفی جذاب، تاثیرگذار و نمایشگاهی دارند، از فناوری سه‌بعدی هولوگرافیک بهره‌برداری می‌کنند.

نمایشگرهای هولوگرافیک بر پایه همین فناوری در قالب ساختاری مدرن، قابلیت تصویر‌سازی و نمایش سه‌بعدی آن‌هم ‌بدون نیاز به تجهیزات جانبی رایج (‌عینک، هدست و…) را امکان‌پذیر کرده‌اند. این نمایشگر‌ها با انعکاس نور در یک فضای اپتیکال، تصاویری سه‌بعدی، تمام‌رنگی و معلق ایجاد می‌کنند که می‌تواند مدل سه‌بعدی یک محصول، معرفی دستاوردها و یا روایت هولوگرافیک یک پروسه تولید باشد. این پلتفرم نمایشی به نحوه پرزنت محصولات و خدمات جلوه‌های تصویری شگفت‌انگیزی می‌بخشد. پیشرفته‌ترین تکنیک‌های نمایش سه‌بعدی انواع محتوا با ساختاری مدرن و معاصر در اختیار کسب‌و‌کار‌ها قرار می‌گیرند تا از برنامه‌های رونمایی و پرزنت محصولات و خدماتشان، جادویی سه‌بعدی، جذاب و تاثیر‌گذار خلق کنند.

 کاربردها ‌

نمایشگاه‌های دائمی و شو‌روم‌ها: معرفی و نمایش محصولات، خدمات، پروژه‌ها و دستاورد‌های  شرکت‌ها و سازمان‌ها .

نمایشگاه‌های تجاری: با پیشرفت تکنولوژی و به همان اندازه، سطح توقع مخاطبان امروزی، جذب و سرگرم‌کردن مشتریان و مخاطبان به چالش اصلی رقابت میان شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل شده و در این دگردیسی نفسگیر، پیروزی سهم برندهایی است که پیروز این کارزار باشند.

افزایش بهره‌وری محیطی: هتل‌ها، رستوران‌ها، گالری‌های هنری و هرجایی که به تلفیقی زیبا از هنر و تصویر‌سازی دیجیتال جهت افزایش بهره‌وری محیط نیاز دارند.

کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی: مدل‌هایی با سایز‌های متوسط و بزرگ این نمایشگرها، گزینه مناسبی جهت معرفی سه‌بعدی محصولات برندها در مراکز خریدی که صاحبان آنها به دنبال ایجاد نوآوری و تبلیغات مدرن و لوکس برای بازدیدکنندگان هستند، به شمار می‌آید. استفاده نمایشگر فضای باز Extra 300  برای کمپین هواپیمایی ترکیش ایرلاین از نمونه‌های موفق این نوع کاربرد به‌شمار می‌آید.

ویترین فروشگاهی: نمایش سه‌بعدی محصولات در ویترین بیرونی و فضای داخلی فروشگاه‌ها

ماکت سه‌بعدی: می‌توان از پروژه‌های ساختمانی و عمرانی فایل سه‌بعدی هولوگرافیک تهیه کرد و از طریق این نمایشگرها آنها را به‌صورت سه‌بعدی به مخاطبان نمایش داد که جایگزین خوبی برای ماکت‌های فیزیکی خواهند بود.

پرزنتور شرکتی و سازمانی: نمایشگر‌های تریدی‌پیکسلز می‌توانند در فضای لابی، راهرو اصلی، اتاق جلسات و یا اتاق مدیران قرار گیرند.

شبکه تبلیغاتی هولوگرافیک: استقرار شبکه‌ای از چند نمایشگر سه‌بعدی در لوکیشن‌های پر‌مخاطب نظیر مجتمع‌های تجاری و مال‌ها

موزه‌های هولوگرافیک: بازآفرینی سه‌بعدی آثار ارزشمند موزه‌ها با بهره‌گیری از فناوری نمایشگر‌های سه‌بعدی هولوگرافیک می‌توان به زیباترین شکل ممکن اقلام مورد نمایش موزه‌ها از قبیل سکه، لباس، ابزارها، ظروف، اجسام و حتی وقایع تاریخی را به سبکی زیبا، غنی و با حسی جذاب از زنده حس‌شدن آنها بازآفرینی کرد، بی‌آنکه محدودیت‌های حمل، مراقبت و نگهداری آثار فیزیکی را داشته باشند. 

از این نمایشگرها‌ می‌توان آثار و اشیای تاریخی و میراث فرهنگی را با حفظ شکوه و زیبایی‌های آنها برای بازدیدکنندگان به نمایش درآورد.

آموزشی: حضور نمایشگر‌های سه‌بعدی هولوگرافیک در همایش‌های آموزشی و ورکشاپ‌ها و کنگره‌های علمی و تحقیقاتی به ارتقای سطح انتقال مفاهیم کمک خواهند کرد، استیج‌های هولوگرافیک مثال بارزی برای این کاربرد هستند.

 محصولات ۳D Pixels

تیم تریدی‌پیکسلز جهت پاسخ‌دهی به نیاز‌های همه اقشار مشتریان محصولات متنوعی را تا‌کنون طراحی و تولید کرده است. به عنوان مثال، برخی ‌مشتریان تمایل دارند نمایشگر سه‌بعدی خود را وسط لابی شرکت خود قرار دهند و محتوا قابلیت پخش ۳۶۰ درجه داشته باشد یا مشتری دیگری به دلیل محدودیت فضا قصد دارد نمایشگر را کنار دیوار قرار دهد و می‌تواند از نمایشگرهای یک‌طرفه و سه‌طرفه استفاده کند. علاوه بر این، در حوزه‌هایی که به نمایش جزئیات بیشتری از رنگ و متریال و بخش‌های محصول نیاز است، مشتریان می‌توانند از نمایشگرهای باکیفیت پخش ۴k که رزولوشن بسیار بالایی دارند، استفاده کنند. به طور کلی، تمام نمایشگرهای سه‌بعدی تریدی‌پیکسلز یک کار را انجام می‌دهند ولی در ابعاد، تعداد زوایا و استراکچر‌های مختلف ارائه می‌شوند. به عبارت دیگر  سایز، کیفیت تصویر و تعداد وجه‌هایی که تصویر در آن نمایش داده می‌شود، در این نمایشگرها با هم متفاوت است. در حالت کلی محصولات اصلی شرکت در ۸ مدل تولید می‌شوند.

نمایشگر‌های تریدی‌پیکسلز در یک گروه‌بندی بزرگ‌تر به دو گروه indoor و  outdoor تقسیم می‌شوند.

تیم تریدی‌پیکسلز همواره آماده اجرای پروژه‌های کاستومایز بر حسب شرایط محیطی و نیاز‌های مشتریان نیز بوده است. از پروژه‌های کاستومایز انجام‌شده می‌توان به اولین رستوران پانورامیک خاور‌میانه اشاره کرد که تجربه جدیدی از سرو غذا را در یک محیط پانورامیک به مخاطبان القا می‌کند و همچنین استیج هولوگرافیک که حتی امکان نمایش یک اتومبیل با ابعاد واقعی به‌صورت هولوگرافیک در آن امکان‌پذیر است.

 محتوا‌سازی در تریدی‌پیکسلز

واحد انیمیشن و محتوا‌سازی تریدی‌پیکسلز به‌صورت حرفه‌ای جهت تامین محتوای هولوگرافیک به خریداران نمایشگر‌های سه‌بعدی خدمات ارائه می‌کند.

به طور کلی حوزه تولید محتوا در تریدی‌پیکسلز به سه بخش تولید انیمیشن و ساخت فیلم‌های real و تولید محتوا‌های تعاملی تقسیم می‌شود. در بخش انیمیشن ابتدا با مشتری مذاکره می‌شود تا سناریوی اجرا مشخص شود. در مرحله بعدی، استوری‌بورد تهیه شده و به تایید مشتری می‌رسد و عملیات مدل‌سازی شروع می‌شود. مراحل متریال‌دهی و نورپردازی، متحرک‌سازی و هنری با دریافت نظرات  مشتری نهایی‌سازی شده و رندرینگ انجام می‌شود.

در شیوه ‌real  برای تولید محتوا از شیوه‌های مختلفی بهره گرفته می‌شود. یکی از این شیوه‌ها به این صورت است که محصول فیزیکی به عنوان مثال یک کفش به‌صورت ۳۶۰ درجه فیلمبرداری شده و بعد از اعمال جلوه‌های ویژه‌ تصویری و اینفوگرافیک محتوا آماده‌ پخش در نمایشگر می‌شود. 

تیم انیمیشن برای ساخت محتوا‌های تعاملی از گیم انجین‌ها استفاده می‌کنند و ساخت هرگونه محتوای تعاملی با اینترفیس‌های مختلف از جمله کینکت امکان‌پذیر است.

واحد محتوا‌سازی تریدی‌پیکسلز علاوه بر تامین محتوای انیمیشنی برای نمایش در نمایشگر‌های هولوگرافیک آماده‌ تولید محتوا‌های حرفه‌ای به‌صورت انیمیشن، جلوه‌های ویژه، موشن‌گرافیک و تیزر‌های صنعتی نیز است که در آینده‌ای نزدیک همه‌ این خدمات را با پلتفرم اختصاصی تحت وب به مشتریان مختلف ارائه خواهد کرد.

 مشتریان تریدی‌پیکسلز

تریدی‌پیکسلز دارای بازار هدف بسیار وسیعی است و صنایع مختلف می‌توانند به عنوان مشتریان بالقوه آن محسوب شوند و محدودیتی برای استفاده از این نمایشگرها وجود ندارد. در حال حاضر ۸۶ هزار واحد صنعتی فعال در کشور وجود دارند که حوزه‌های مختلفی را شامل می‌شوند. این تیم تا به این لحظه، موفق به فروش به صنایع زیر شده ‌ است:

گردشگری ۳۹ درصد، ساختمان ۲۰ درصد، خودرو‌سازی ۱۷ درصد، سازمانی ۱۵ درصد، داروسازی ۳ درصد، فناوری‌های پیشرفته ۳ درصد، فروشگاهی ۱ درصد، نفت و گاز ۱ درصد، بازرگانی ۱ درصد، بانکداری ۱ درصد.

بعضی از حوزه‌ها علیرغم پتانسیل بالا به دلیل محدودیت‌های واحد مارکتینگ کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند در حالی که بازارهای خوبی برای این حوزه‌ها پیش‌بینی شده است، حوزه ویترین‌های فروشگاهی مثال بارزی از این موضوع است. فروشگاه‌های معتبر در داخل و خارج مراکز خرید می‌توانند از نمایشگرهای سه‌بعدی تریدی‌پیکسلز برای نمایش محصولات و خدمات خود استفاده کنند. تریدی‌پیکسلز برای ویترین این فروشگاه‌ها پیشنهادهایی ارائه می‌دهد که ویترین سنتی آنها در عین حال که پویا، جذاب و مدرن است، هوشمند نیز می‌شود. به‌طور کلی بر اساس آمار فعلی فروش و اجاره نمایشگر‌های سه‌بعدی تریدی‌پیکسلز، اهداف مشتریان از خرید یا اجاره به‌صورت زیر بوده است:

۳۷ درصد برای شوروم‌های اختصاصی، ۳۰درصد برای غرفه‌های نمایشگاهی، ۲۷ درصد جهت افزایش بهره‌وری محیطی، ۴ درصد جهت کمپین‌های تبلیغاتی و ۱ درصد برای استفاده‌های ویترینی.

تیم تریدی‌پیکسلز بعد از جذب سرمایه قصد دارد با اعمال سیاست‌های جدید مارکتینگ موازنه‌ بازارهای هدف را بهبود بخشیده و اقدام به بازارسازی‌های جدید کند. 

 قیمت‌های رقابتی تریدی‌پیکسلز نسبت به رقبای خارجی

در بازار جهانی تولید نمایشگرهای سه‌بعدی هولوگرافیک توسط چند شرکت از جمله RealFiction در دانمارک و Musion در انگلستان صورت می‌گیرد که این فناوری را به دنیا معرفی کرده‌اند. شرکت دانمارکی ‌روی تولید دستگاه‌های کوچک تمرکز دارد و شرکت انگلیسی در تولید دستگاه‌های بزرگ در ابعاد استیج شناخته‌شده ‌و قیمت دستگاه‌های این دو شرکت بسیار بالاست. علاوه بر این دو شرکت رقبایی هم در شرق آسیا هستند که در چین و تایوان این دستگاه‌ها را تولید می‌کنند و از کیفیت نسبتا پایینی برخوردار هستند. در این میان تریدی‌پیکسلز موفق شده ‌دستگاه‌های با‌کیفیتی تولید کند که قیمت آن نسبت به شرکت‌های اروپایی بسیار پایین‌تر و رقابتی است و همین موضوع باعث شده ‌که درخواست‌هایی برای تولید دستگاه از کانادا و ترکیه دریافت کنند. به عنوان مثال، نمایشگر سه بعدی تریدی پیکسلز با مدل Diamond 120  با کیفیت یکسان اما با یک‌ششم قیمت مدل مشابه خارجی به فروش می‌رسد. به طور کلی طیف گسترده محصولات تریدی‌پیکسلز در سایزها و قیمت‌های متنوع مزیت رقابتی آن نسبت به رقبای خارجی به حساب می‌آید‌ و انعطاف‌پذیری در پذیرش سفارشات متنوع برای تولید دستگاه‌ها در ابعاد مختلف منجر شده ‌تریدی‌پیکسلز تا‌کنون رشد سریع سالانه حدود ۴۰درصد را تجربه کند. از طرف دیگر شرکت Industrial arc  که در حوزه تحقیقات بازار در آمریکا فعالیت می‌کند و‌ به بررسی ظرفیت‌های بازارهای مختلف می‌پردازد،‌ مقاله‌ای با عنوان ظرفیت مارکت نمایشگر‌های سه‌بعدی هولوگرافیک تهیه کرده ‌که قصد دارد در ویرایش‌های آتی مقاله به ۳D Pixels به عنوان رهبر بازار آینده ‌این صنعت در خاور‌میانه اشاره کند. علاوه بر این، تریدی پیکسلز در حوزه فناوری mixed reality جا می‌گیرد که ارزش بازار این حوزه به طور کلی در دنیا حدود ۲۰۰میلیارد دلار در سال تخمین زده می‌شود. از طرف دیگر بازار نمایشگرهای سه‌بعدی هولوگرافیک در دنیا به طور سالانه حدود ۳۰درصد رشد دارند که این رقم در خاورمیانه حدود ۳۳ درصد است.

بازارتریدی‌پیکسلز در ایران و جهان

در حال حاضر تریدی‌پیکسلز در حوزه تولید نمایشگرهای سه‌بعدی هولوگرافیک رتبه اول فروش ایران را دارد و قصد دارد سهم خود از این بازار را گسترش دهد. تریدی‌پیکسلز در برخی ‌مواقع بیش از ظرفیت تولید با تقاضای اجاره و فروش مواجه می‌شود. بر همین اساس قصد دارد با جذب سرمایه و گسترش زیر‌ساخت‌ها و نیروی انسانی، ظرفیت خدمات‌دهی داخل کشور را بالا ببرد تا بتواند به تقاضاهای موجود پاسخگو باشد و به بازارهای بین‌المللی ورود کند. 

تریدی‌پیکسلز با سرمایه حدود ۱۱۰ میلیون تومان که بخش‌ بزرگی از آن با دریافت وام تامین شده و بخش دیگر آن سرمایه شخصی بنیانگذاران بوده، شروع به کار کرده‌ و با همین سرمایه که بیشتر آن صرف فعالیت‌های تحقیق و توسعه شده، در عرض ۳ سال به فروش بیش از یک میلیارد تومان نیز دست یافته است.  در حال حاضر به مرحله سود‌دهی رسیده ‌و موفق به دپوی چند دستگاه از نمایشگرهای  پر‌فروش خود شده است. تریدی‌پیکسلز در حال حاضر قصد دارد تا ۲میلیارد تومان از طریق یکی از سرمایه‌گذاران VC سرمایه جذب کند؛ سرمایه‌ای که دانش و تجربه نیز با خود به همراه داشته باشد تا بتواند تریدی‌پیکسلز را در کشف بازار‌های جدید و بالقوه داخلی و خارجی یاری کند. 

محصولات تریدی‌پیکسلز در حال حاضر در فاز صادرات قرار دارند و از کشورهای کانادا و ترکیه درخواست‌هایی برای خرید دستگاه‌ها وجود داشته است. بر همین اساس به دنبال سرمایه‌گذاری می‌گردد که نگاه جهانی داشته باشد و با حمایت‌های خود بتواند بسترهایی را برای فروش محصولات در خارج از کشور فراهم کند. این مجموعه در حال حاضر در خاورمیانه رهبر بازار است و قصد دارد فروش محصولات خود را در حوزه کشور‌های منا (آفریقای شمالی و خاورمیانه) گسترش دهد و مدلی از یک نمایشگر سه‌بعدی کم‌حجم، پرتابل و با قیمت رقابتی را در تعداد بالا تولید کرده و  به صورت آنلاین به متقاضیان داخلی و خارجی عرضه کند.برای دستیابی به این هدف، روش ساخت و مونتاژ  ماژولار مد نظر خواهد بود و از استانداردهای بسته‌بندی بین‌المللی برای ارسال آنها استفاده خواهد شد.

رشد تریدی‌پیکسلز در بازار تا‌کنون به صورت ارگانیک بوده ‌و علی‌رغم اینکه تلاش گسترده‌ تبلیغاتی ‌انجام نداده، اما تقاضای زیادی برای خرید و اجاره نمایشگرهای سه‌بعدی وجود دارد.  بازارهای خوبی در داخل و خارج کشور وجود دارد که از وجود چنین خدماتی اطلاع ندارند و با بازاریابی و صرف هزینه در حوزه تبلیغات هدفمند می‌توان بازارهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد. مراکز خرید بزرگ در شهر تهران یکی از این بازارهای بالقوه به حساب می‌آیند که با قرار‌دادن نمایشگرهای سه‌بعدی می‌توان محصولات مختلف را در آن در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار داد. علاوه بر این بازار بالقوه و وسیع دیگری نیز وجود دارد. تنها در مراکز تجاری تهران بیش از ۱۱ هزار فروشگاه برند داخلی و خارجی با متراژهای گوناگون وجود دارد که می‌توان به‌عنوان یکی از بازارهای هدف فروش نمایشگرهای سه‌بعدی تریدی‌پیکسلز در سایزهای کوچک و متوسط روی آن حساب کرد. علاوه بر این، تریدی‌پیکسلز قصد دارد با جذب سرمایه وارد حوزه تولید دستگاه‌های کوچک شود. تاکنون تنها ۲ درصد از فروش به دستگاه‌های کوچک اختصاص داشته است. این در حالی است که این دستگاه‌ها می‌توانند کاربری‌های مختلفی را به همراه داشته باشند و قابلیت این را دارند که به صورت انبوه نیز تولید شوند. هدف از تولید دستگاه‌های کوچک در وهله اول ایجاد امکان استفاده از خدمات نمایشگرهای سه‌بعدی برای کسب‌وکارهای کوچک است. طبق آمارهای موجود ۵۶ هزار مغازه کوچک و متوسط در ایران شناسایی شده ‌که دارای ویترین هستند. تریدی‌پیکسلز قصد دارد برای این کسب‌وکارها دستگاه‌های کوچک خود را عرضه کند تا بتوانند با هزینه کم آن را خریداری کرده و به قصد افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر، روش معرفی محصولات خود را مدرن‌سازی، پویا‌سازی و ارتقا‌ دهند. هدف دوم از تولید انبوه نمایشگر‌های سه‌بعدی کوچک ورود آن به منازل مردم است. تریدی‌پیکسلز قصد دارد با ارتقای پلتفرم خود ویژگی‌هایی همچون تماس تصویری را به نمایشگرها اضافه کند تا فرد ‌هنگام تماس به صورت هولوگرافیک داخل دستگاه ظاهر شود. علاوه بر این، کاربری‌هایی مانند آلبوم دیجیتال و شومینه مجازی از دیگر کاربری‌هایی است که این نمایشگرهای سه‌بعدی می‌توانند در منازل داشته باشند. 

تیم تریدی‌پیکسلز همواره آمادگی اجرای پروژه‌های کاستومایز بر حسب شرایط محیطی و نیاز‌های مشتریان نیز بوده است. از پروژه‌های کاستومایز انجام‌شده می‌توان به اولین رستوران پانورامیک خاور‌میانه اشاره کرد که تجربه جدیدی از سرو غذا را در یک محیط پانورامیک به مخاطبان القا می‌کند.

تریدی‌پیکسلز ۳D Pixels

بنیانگذاران ترید‌ی پیکسلز

مهد‌ی مهابتی، بنیانگذار و مد‌یر تکنولوژی ترید‌ی‌پیکسلز فارغ‌التحصیل رشته مهند‌سی برق است که همزمان با تحصیل به‌صورت حرفه‌ای «طراحی صنعتی» را نیز به تخصص‌های خود‌ افزود‌ه و رزومه‌ علمی و کاری پرباری از مد‌ال المپیاد‌ کشوری و جهانی تا کسب عنوان کار‌آفرین برتر را د‌ر کارنامه کاری خود‌ د‌ارد‌.

مهد‌ی قربانزاد‌ه، هم‌بنیانگذار و مد‌یر مارکتینگ ترید‌ی‌پیکسلز پس از چند‌ سال فعالیت د‌ر تولید‌ محتوا د‌ر نشریات کارآفرینی ایران (ماهنامه نسل برتر و روزنامه تفاهم) و عضویت د‌ر هیات تحریریه ‌نشریه تخصصی تلفن همراه (همراه ایرانی) و کتاب‌های کارآفرینی و مشاوره چند جشنواره اقتصادی  نهایتا ‌به ترید‌ی‌پیکسلز پیوست. 

او به‌واسطه ‌مهارت د‌ر ارتباطات، زبان انگلیسی‌، روابط عمومی بالا و تجارب مطبوعاتی، سکان مارکتینگ و روابط عمومی تیم را به‌د‌ست گرفت. یکی از تخصص‌های اصلی او استخراج، مد‌یریت و کارگرد‌انی اطلاعات (Solution‌Finding‌) است و از این‌رو عضو واحد‌ تحقیق و توسعه مجموعه نیز هست.

این استارتاپ که اکنون می‌توان آن را از نظر مرحله رشد‌ د‌ر گروه Early Stage  قرار د‌اد‌، با هد‌ف مد‌رن‌سازی و ایجاد‌ تحول د‌ر صنعت پرزنت، بازاریابی و اطلاع‌رسانی بر پایه فناوری‌های سه‌بعد‌ی‌سازی محتوا و تصویر‌سازی د‌یجیتال، با عزمی راسخ و گام‌هایی استوار فعالیت خود‌ را آغاز کرد‌ه است.تنوع محصولات از لحاظ کاربرد‌ د‌ر فضای باز و فضای د‌اخلی ساختمان، ابعاد‌ و کاربری و همچنین کیفیت ساخت د‌ر سطح جهانی از مزایای محصولات ترید‌ی پیکسلز است که آن را از رقبای خود‌ متمایز ساخته است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.