شهردون؛ شبکه رویداد‌های شهر

0

با شبکه اطلاع‌رسانی رویداد‌های شهر به‌راحتی می‌توانید از رویداد‌های شهر مطلع شوید.

وارد  shahrdoon.ir که می‌شوید، با هفت بخش سینما‌، تئاتر‌، کنسرت‌، ورزشی‌، جشنواره‌، مسابقات و همایش رو‌به‌رو می‌شوید که از کنسرت‌های  موسیقی گرفته تا برنامه‌های سینما‌ها و همه ‌موارد مربوط به هر یک از این بخش‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

یکی از مزایایی که شهردون برای شما دارد، این است که می‌توانید از هرگونه رویداد‌های شهر مطلع شوید. علاوه بر این، اگر تا به حال تجربه‌ برگزاری یک رویداد را داشته‌اید، احتمالا به این امر رسیده‌اید که برگزاری یک رویداد شامل دو بخش می‌شود:

۱٫ اطلاع‌رسانی و تبلیغات

۲٫ فروش بلیت

یکی از مهم‌ترین معضلات برگزارکنندگان رویدادها، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و جذب مخاطب هدف است. با توجه به پیشرفت فناوری، بهترین فضا در بستر اینترنت است. شهردون رویدادهای برگزارکنندگان را به‌صورت شبکه‌ای در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بومی با توجه به محل برگزاری رویداد، اطلاع‌رسانی می‌کند و علاقه‌مندان را به برگزارکنندگان و یا محل‌های فروش بلیت فیزیکی و آنلاین متصل می‌کند‌. هدف شهردون فقط اطلاع‌رسانی و تبلیغات رویداد است اما وقتی وارد سایت‌شان می‌شوید، در‌می‌یابید که ظاهرا آنها کارشان را خیلی خوب بلدند و شما به‌راحتی می‌توانید  از هرگونه رویداد مربوط به همان هفت بخش مطلع شوید.

جالب است ‌بدانید، شهردون استارتاپی تازه‌تاسیس است که در همدان تاسیس شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.