دومین فراخوان جذب استارتاپ و ایده‌های نوآورانه ” بینو “

0

شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین با حمایت بانک پارسیان و همکاری شتابدهنده دیموند رویداد “بینو” را برگزار می نماید.

در دنیای امروز، نوآوری و کارآفرینی یکی از جذاب‌ترین مباحث مربوط به کسب‌وکار و تجارت است. شواهد نشان می‌دهند که آینده‌ی بازار کار ایران در دست کسب‌وکارهای نوپا و کارآفرینانی هستند که سکان هدایت این کسب‌وکارها را در دست دارند. اگر شما هم می‌خواهید یکی از این سکان‌داران آینده باشید، شرکت در رویداد ” بینو ” بهترین شروع است.  شما با ثبت نام و شرکت در این رویداد علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، از امکان شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های همکاری بی‌نظیر با بزرگترین بانک‌ خصوصی کشور و گروه داده پردازی بانک پارسیان برخودار خواهید بود.

رویداد ” بینو” در حوزه فین تک، اینشورتک، بانکداری باز و بلاکچین  طی سه مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول تیم‌های متقاضی شرکت در رویداد، ثبت نام کرده و اطلاعات لازم در خصوص اعضای تیم و کسب و کار خود را ارائه می‎دهند. در مرحله دوم اطلاعات تیم‎های متقاضی توسط کمیته علمی ارزیابی شده و تیم‎های برتر جهت ارائه در روز رویداد انتخاب خواهند شد. در روز برگزاری رویداد”بینو ” تیم‎های منتخب ضمن ارائه کوتاه از کسب و کار خود، توسط تیم داوری، ارزیابی شده و تیم‎های برگزیده معرفی خواهند شد.

  • جوایز رویداد: امکان سرمایه گذاری گروه داده پردازی پارسیان در طرح های منتخب -جوایز ۷، ۵ و ۳ میلیون تومان برای تیم های اول تا سوم
  • مهلت ثبت نام: تا پایان روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸
  • روش ثبت نام: مراجعه به سایت /evnd.co/G3tfT و Beino.ir
 جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید شبکه‌های اجتماعی و سایت شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین و شتابدهنده دیموند را دنبال نموده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۲۲۱۷۶۹ تماس بگیرید.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.