دعوت به ضیافت کارخانه استارتاپی پرسال

0
اگر برای استارتاپ خود نیاز به شریکی قدرتمند دارید، به رویداد کارخانه استارتاپی پرسال بپیوندید. پرسال به عنوان یکی از ۵۰۰ شرکت برتر در کشور، از صاحبان کسب‌وکارهای نوپا در حوزه معدن و کشاورزی دعوت می‌کند با پیوستن به اولین کارخانه استارتاپی ایران، شانس تجاری‌سازی و ورود به بازارهای جدید را به دست‌آورند.
کارخانه استارتاپی پرسال یا Persol Startup Factory رویدادی بین‌المللی است که پس از شناسایی و ایجاد تعامل میان کسب‌وکارهای نوین با بنگاه‌های اقتصادی کهنه‌کار، همچنین جذب سرمایه‌گذار، موفقیت این کسب‌وکارها را در عرصه ملی تضمین و زمینه را برای ورودشان به شبکه‌ای از فعالان این عرصه در روسیه، چین و … فراهم می‌کند. از آنجا که بهترین زیست‌بوم حمایت از نوآوری و کارآفرینی جایی است که در آن مدیران توانمند و کارشناسان خبره حضور دارند، شرکت پرسال سرمایه‌‌ دانش، تجربه، شبکه تجاری و بین‌المللی خود را پشتوانه موفقیت استارتاپ‌هایش خواهد کرد. کسب‌وکارهای مرتبط با اکتشاف، استخراج و فراوری مواد معدنی مطابق با تکنولوژی‌های برتر دنیا و نیز ایده‌های مربوط به اصلاح نباتات، سیستم‌های آبیاری، مدیریت زنجیره تأمین و لجستیک در استارتاپ فکتوری پرسال از اولویت برخوردارند. این برنامه توسط شرکت ایرانی-اتریشی کارانوبین اجرا می‌شود که تا‌کنون تجربیات موفق بسیاری را در اجرای برنامه‌های مشابه با شرکت‌های بزرگ اروپایی داشته است. مراحل انتخاب استارتاپ‌ها به شرح زیر است: در مرحله اول، استارتاپ‌ها و تیم‌های ‌انتخاب‌شده به یک مصاحبه آنلاین با تیم کارانوبین و متخصصان شرکت پرسال، برای بحث درباره مدل کسب‌و‌کار، فناوری مورد استفاده و برنامه‌های رشد دعوت خواهند شد.
در مرحله دوم، تیم‌های منتخب در مرحله نخست در فرآیند مصاحبه به رویداد Innovation Camp دعوت خواهند شد تا تطابق لازم بین قابلیت‌های آنها و نیازمندی‌های شرکت پرسال ایجاد شود. در این گردهمایی‌ که با حمایت مدیران ارشد و متخصصان این شرکت برگزار می‌شود، مراحل بعدی کار از جمله پروژه‌های پایلوت، اعتبارسنجی سناریوهای بازاریابی و طرح تجاری مشخص خواهد شد. در آخرین مرحله، استارتاپ‌های برگزیده وارد مرحله اعتبارسنجی خواهند شد و در رویداد پایانی Demo Day در مقابل مدیران ارشد شرکت پرسال کسب‌وکار خود را ارائه خواهند کرد.
علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند تا تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ با مراجعه به نشانی http://karanobin.com/persolstartupfactory  و معرفی ایده‌های نوین خود، زمینه تعامل با شرکت پرسال را ایجاد کنند و از مزایایی همچون سرمایه‌گذاری مستقیم، تسهیم درآمد و تأسیس شرکت مشترک بهره‌مند شوند.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.