اپلیکیشن‌های برگزیده هفته ۱۱۰

0

اینفورمنت (Informant) یعنی تقویم کارهایی که باید انجام شوند، یادداشت‌ها و مخاطبان همگی در یکجا! اینفورمنت با طراحی زیبایی که دارد، تمام قابلیت‌ها و امکانات را در یک جا جمع کرده است.

فهرست‌بندی و بازبینی کارها با اینفورمنت

اینفورمنت (Informant) یعنی تقویم کارهایی که باید انجام شوند، یادداشت‌ها و مخاطبان همگی در یکجا!

اینفورمنت با طراحی زیبایی که دارد، تمام قابلیت‌ها و امکانات را در یک جا جمع کرده است. در قسمت تقویم، کاربر می‌تواند از بین چندین نما اعم از ماهانه، هفتگی، روزانه‌ و غیره یک مورد را انتخاب کند.

حتی امکان انتخاب نمایش چند روز برای مثال از روز اول تا هفتم یک ماه وجود دارد. کاربران می‌توانند اطلاعات مخاطب یا یک یادداشت کتبی را پیوست دهند.

شرایط آب و هوا نیز با نماهای تقویم یکپارچه‌سازی می‌شوند. در قسمت کارها، کاربر می‌تواند کارهای خود را روی تقویم مشاهده کند. فهرست‌های بازبینی برای کارها شامل فهرست آیتم‌هایی مانند بسته‌بندی و غیره است.

در این قسمت می‌توان گروه‌های هوشمندی را که توسط کاربر تعیین شده‌اند، ایجاد کرد. یکی دیگر از امکانات این ابزار وارد‌کردن یادداشت‌ها به صورت متن یا فایل صوتی است.

همچنین، کاربران می‌توانند از دستگاه خود به مخاطبان دسترسی داشته باشند، اطلاعات مخاطب را به یک رویداد یا کار ضمیمه کنند و پیوست‌هایی را برای مخاطبان ارسال نمایند.

مدیریت درست کارها با هیت لیست

اپلیکیشن هیت‌لیست (Hit List)به استارتاپ‌ها امکان می‌دهد تا از این شیوه مدیریت پروژه و بازدهی کارآمد به شکل اپلیکیشن استفاده کنند.

با استفاده از یکپارچه‌سازی مناسب، برچسب‌‌زنی، پشتیبانی از پیوست‌ها و قابلیت تایمر، هیت‌لیست گزینه‌های مفیدی را برای مدیریت کارها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای مدیریت کارها کافی است به هیت‌لیست اعتماد کنید تا این اپلیکیشن تمام کارها را انجام دهد.

اینگونه می‌توانید زمان کافی برای انجام کارهای دیگر خود داشته باشید و در امر مدیریت زمان و مدیریت کارها کارآمدتر شوید. این اپلیکیشن را می‌توانید در تلفن هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند و سایر دستگاه‌های همراه نصب کنید.

امکان همگام‌سازی این اپلیکیشن و داده‌های موجود در آن بین چندین دستگاه نیز وجود دارد. زندگی امروز بسیار پیچیده است. این ابزار به مدیریت پیچیدگی‌هایی که با آنها مواجه می‌شوید به شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از این ابزار برای مدیریت کارهایی که باید انجام دهید، استفاده کنید.

مالکیت داده با ماتومو

ماتومو (Matomo) یک پلتفرم تجزیه و تحلیل منبع باز و رایگان برای افراد، کسب‌و‌کارهای کوچک و شرکت‌ها‌ست.

تفاوت این نرم‌افزار با سایر ابزارهای مشابه آن است که با ماتومو کاربران می‌توانند مالک داده‌های خود باشند و آنها را کنترل کنند.

این ابزار همچنین قابلیت‌هایی مانند تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیک و نقشه‌های بازدیدکننده زمان واقعی را ارائه می‌دهد.

ماتومو‌ که در گذشته پیویک نام داشت، توسط تیمی متشکل از توسعه‌دهندگان بین‌المللی تولید شده است که روی سرور وب PHP/MySQL اجرا می‌شود.

این ابزار بازدیدهای آنلاین در یک یا چند وب‌سایت را پیگیری کرده و گزارش‌هایی را درباره این بازدیدها برای تجزیه و تحلیل به نمایش می‌گذارد.

از ژوئن سال ۲۰۱۸، بیش از ۱٫۴۵۵٫۰۰۰ وب‌سایت یا به عبارت دیگر ۱٫۳درصد از کل وب‌سایت‌ها از ماتومو استفاده می‌کنند و این ابزار به ۵۴ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. ماتومو در اواخر سال ۲۰۰۷ به عنوان جایگزینی برای phpMyVisites به بازار عرضه شد که دارای یک رابط کاربری واضح‌تر، نمودارهای مدرن، معماری بهتر و عملکرد بهتری است.

در ۲۱ نوامبر ۲۰۰۸، اعلام شد که این اپلیکیشن به عنوان یک اپلیکیشن میزبان برای توسعه‌دهندگان در دسترس است. در جولای سال ۲۰۰۹، این ابزار به عنوان پروژه ماه سورس فروج انتخاب شد. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.