کمک به سالمندان

0

استارتاپ Alcove محصولات هوشمند تولید می‌کند تا به سالمندان در مستقل زندگی‌کردن کمک کند و جان آنها را نجات دهد. هلن بوی در سال ۲۰۱۴ این استارتاپ را بنیانگذاری کرد. صنعت مراقبت در طول چند سال اخیر با تغییرات بزرگی مواجه بوده است زیرا در مطبوعات همواره از برخورد نامناسب با مشتریان سالمند و هزینه‌های هنگفت صحبت می‌شد.

استارتاپ الکاو روی به‌روزرسانی تجهیزاتی تمرکز دارد که از آنها برای ایمن‌ نگاه داشتن سالمندان و کمک به آنها برای داشتن یک زندگی مستقل در خانه خود استفاده می‌شود. زمانی ایده این استارتاپ به ذهن هلن رسید که او برای شرکت کپیتال کار می‌کرد.

آنجا بود که متوجه شد از تجهیزات مراقبت از راه دور منسوخ برای سالمندان استفاده می‌شود و بنابراین در سال ۲۰۱۵ الکاو را راه‌اندازی کرد. در عصر اینترنت اشیا، بوی تصمیم گرفت این آیتم‌ها را با حسگرها، دستگاه‌های پوشیدنی، تماس ویدئویی، اتوماسیون خانه هوشمند و غیره جایگزین کند.

پکیج الکاو

محصولات فناوری هوشمند الکاو شامل یک بسته پیشگیری از سقوط، یک بسته مصرف دارو و یک بسته معضل زوال عقل است. فناوری آن همچنین می‌تواند داده‌های حیاتی مانند حرکت، روشنایی، خوردن، تطابق دارو، استفاده از دستشویی، بازدیدهای مراقبان، گرما، بازدیدهای خانواده، مکان و زمان خواب، باز ماندن در‌‌ها، خیس‌کردن رختخواب، تماس‌های ویدئویی، تماس‌های صوتی و بازدیدکنندگان را جمع‌آوری کند.

در حال حاضر الکاو ۸۰۰ کاربر و مشتری در تمام شوراها و سازمان‌های مسکن اجتماعی مانند اسکس کانتی، اداره نیوهام لندن، اداره آنفیلد لندن و شورای ویگان دارد. هلن همچنین در حال توسعه این استارتاپ در فرانسه، آلمان، اسپانیا، لهستان‌ و آمریکای شمالی است.

اگر شما به شواهد بیشتری دال بر اهمیت محصولات این استارتاپ نیاز دارید، این کسب‌و‌کار توانسته ‌در ۳ماه اول عرضه خود زندگی یک نفر را نجات دهد: یک خانم سالمند در حمام لیز می‌خورد. پس از لیز خوردن بیهوش می‌شود و نمی‌تواند دکمه هشدار شخصی خود را فشار دهد.

با این حال، خانه این زن به حسگرهای حرکتی الکاو مجهز بود. این حسگرها تشخیص دادند که او حرکت نمی‌کند و به خانواده او هشدار دادند که او فورا به مراقبت نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.