کش‌بک با کشینه

با هر خرید پول بگیرید

2

واژه تخفیف همیشه برای کاربرانی که قصد خرید دارند بسیار جذاب و مهیج بوده و کاربران همیشه برای خرید خود به دنبال فروشگاهایی هستند که تخفیف بیشتری دارند و این مفهوم در بین مردم جای خود را پیدا کرده است.

اما درتمام دنیا واژه دیگری نیز همواره با خرید اینترنتی همراه است. مفهومی بسیار جذابتر و مهیج تر به اسم کش‌بک که به تازگی در ایران نیز رواج پیدا کرده است. به این معنا که بعد از هر خرید اینترنتی درصدی از مبلغ خرید به حساب خریدار بازگردانده میشود یعنی بعد از هر خرید آنلاین کاربر می تواند مقداری از پول خود را به صورت نقدی پس بگیرد!  و این متد خرید را اولین بار کشینه در ایران راه اندازی کرده است.

کشینه استارت آپی است که در حوزه کسب و کارهای آنلاین با هدف ایجاد محیطی برای ترویج خرید اینترنتی بین کاربران ایرانی در سال ۱۳۹۶ شکل گرفته است. کشینه این امکان را برای کاربران فراهم می نماید که بتوانند بعد از هر خرید آنلاین موفق، بخشی از مبلغ خرید خود را به صورت نقدی و یا همان کش بک ،دریافت نمایند، که مجموع کش بک ها از خریدهای اینترنتی هفتگی و ماهانه رقم قابل ملاحظه‌ای خواهد بود.

خرید کردن از طریق کشینه به این صورت است که: کاربر با ورود به وب‌سایت کشینه، گزینه‌های فراوانی برای خرید از میان فروشگاه‌های اینترنتی معتبر دارد که درصدهای کش‌بک متفاوتی را ارائه می‌دهند. کاربر با کلیک بر روی دکمه دریافت کشینه به وب‌سایت فروشگاه هدایت می‌شود تا روند خرید را بصورت معمول و همیشگی انجام دهد.

پس از اتمام خرید، کشینه درصدی از مبلغ خرید را به صورت کش بک به حساب کاربر واریز می کند. به‌محض اینکه موجودی حساب کاربر به ۳۰ هزار تومان برسد، می‌تواند درخواست برداشت دهد تا از طرف کشینه به حساب بانکی کاربر واریز ‌شود.  لازم به توضیح است که قیمت کالاها و خدمات خریداری شده از طریق کشینه، تفاوتی با خرید مستقیم از فروشگاه‌های طرف قرارداد ندارد، اما با خرید از طریق کشینه می‌توان درصدی از مبلغ خرید را پس گرفت تا خرید  ارزان تر و اقتصادی‌تر باشد.

برای خرید از طریق کشینه و دریافت کش‌بک، کاربر فقط نیاز به ایجاد یک حساب کاربری رایگان در کشینه دارد که در بدو ثبت‌نام هم مبلغ ۶۰۰۰ تومان به ‌عنوان هدیه خوشامدگویی در حساب خود دریافت می‌کند. در صورت معرفی دوستان برای خرید از طریق کشینه هم مبلغ ۸۰۰۰ تومان (برای هر دوست) به‌عنوان هدیه معرفی، به حساب کاربر واریز می‌شود.

همانگونه که گفته شده Cashineh.com اولین و تنها پلتفرم موجود در ایران است که خدمات کش‌بک پس از هر خرید آنلاین را ارائه می‌دهد و در مدتی کوتاه توانسته است اعتبار قابل توجهی کسب کند و با فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده‌ای مانند چنگال، مُدیسه، شیکسون، گوشی شاپ، بیمه بازار، بانه دات کام وابزار مارت، میوه پلاس وگلامورا و کادرو و بسیاری دیگر همکاری کند.

فروشگاه‌های آنلاین این فرصت را پیدا می کنند که محصولات و برند خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند و در نتیجه فروش خود را افزایش داده و اعتبار بیشتری کسب کنند چرا که کشینه بستری برای بالا بردن آگاهی از خدمات و کالاهای فروشگاه های مختلف فراهم کرده است.

کشینه در انتخاب فروشگاه‌ آنلاین طرف قرارداد حساسیت زیادی دارد و برای سابقه و اعتبار فروشگاه اهمیت بسیاری قائل است تا اطمینان حاصل کند که کاربران خود را به بهترین و حرفه‌ای‌ترین ارائه‌دهندگان کالا و خدمات معرفی می‌کند و کاربر بهترین تجربه خرید اینترنتی را خواهد داشت.

تخفیف کش‌بک با کشینه

یکی از مزایای خرید از کشینه این است که فروشگاه‌های موجود در سایت، معمولا کوپن های تخفیف مخصوص کاربران کشینه در نظر می‌گیرند که در صفحه کوپن‌های کشینه قابل مشاهده‌اند. به عبارت دیگر کاربر کشینه میتواند علاوه بر استفاده از تمامی کوپن های تخفیف فروشگاه ها، بر روی خرید های خود کش بک هم دریافت نماید و استفاده از کوپن تخفیف تناقضی با دریافت کش بک ندارد. می توان از کشینه به عنوان مکمل خرید اینترنتی نام برد، چرا که هر آن چه که کاربر نیاز دارد تا خرید آنلاین به صرفه تر و نازل تری داشته باشد را در کشینه می یابد.

کشینه به منظور کمک به کاربران جهت آشنایی با فروشگاهها و یا راهنمای خرید محصول و کالای خاص، مجله اینترنتی خود به نام کش مگ را نیز راه اندازی کرده است تا کاربران بتوانند با مراجعه به کش مگ و خواندن مقاله مورد نظر خود، برای انتخاب فروشگاه یا کالای موردعلاقه، راحت تر تصمیم بگیرند.

لازم به توضیح می باشد کاربران میتوانند با نصب افزونه کروم اکستنشن کشینه به راحتی از آخرین رویدادها و آفرهای فروشگاهها مطلع شوند و فروشگاه های طرف قرارداد با کشینه در صفحه نتایج حاصل از جستجوی گوگل متمایز می شوند که  باعث میشود  کاربران بهتر و هوشمندانه تر فروشگاه های آنلاین مورد نظر خود را برای خرید,انتخاب نمایند. همچنین  اطلاع از وضعیت کشینه در حال بررسی و موجودی حساب کاربری یوزر و مشاهده ی پیشنهادهای کشینه برای انواع فروشگاه های آنلاین از دیگر مزایای این افزونه میباشد.

در سایت کشینه بخشی به نام پشتیبانی آنلاین وجود دارد که به کاربران این امکان را میدهد تا در هر ساعت از شبانه روز چنانچه با مشکلی در روند خرید خود مواجه شدند و یا سوالی داشتند، با تیم پشتیبانی کشینه در ارتباط باشند و در سریع ترین زمان تیم پشتیبانی آماده پاسخگویی است.

تیم کشینه همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات بهتر و بوجود آوردن شرایط بهینه خرید از جمله: درصد کش بک های بالاتر، پیشنهادهای ویژه برای برخی موسسات و پروموشن های دیگر از جمله کش‌ بک‌ دوبل و کش بک مناسبت ها و … ، خریدی لذت بخش و به صرفه را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

همین امروز با عضویت در کشینه، ارزان‌ترین خرید اینترنتی خود را انجام دهید، در پول و وقت خود صرفه‌جویی کنید و یک تجربه خرید بهینه را هدیه بگیرید.

2 دیدگاه
  1. حسین می‌گوید

    ای کاش فروشگاه هایی مثه دیجی کالا هم تو لیستشون بود.

  2. سحر می‌گوید

    بنظرم ایده جالبیه. هم خرید میکنی هم پول نقد پس میگیری. اینجوری کلی پول پس انداز میکنی و خیلی مهیجه.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.