اپلیکیشن‌های برگزیده هفته ۱۲۳

کارمندان‌تان با یکدیگر تعامل ندارند؟

0

بهتر است با اسپیکاپ، اینترانت کانکشنز و ایونت‌زیلا آشنا شوید

Speakap

اسپیکاپ یک پلتفرم ارتباطات و شبکه اجتماعی شرکتی است که به سازمان‌ها و کسب‌‌وکارها در هر اندازه‌ای کمک می‌کند مشارکت با کارمندان را بهبود بخشند تا اطلاعات، ایده‌ها، دستیابی‌های داخلی و غیره را به اشتراک بگذارند. اعضای تیم می‌توانند پیام‌های همراه با تصاویر، ویدئو و ایموجی‌ها را از هر دستگاه متصل به اینترنت ارسال کنند و از فید‌های خبری، مطالب ارسالی همکاران، شرکت و شرکا باخبر باشند.

اسپیکاپ به اعضای تیم امکان می‌دهد تا از تمام به‌روز‌رسانی‌ها به طور مداوم مطلع باشند و کاربران می‌توانند مطالب را به اشتراک بگذارند و نظر خود را مطرح کنند، کاربران را تگ کنند، مطالب ارسالی را لایک کنند و غیره. آیتم‌های خبری را نیز می‌توان در سراسر سازمان به اشتراک گذاشت و اعلان‌های فوری را به هر کامپیوتر، تبلت یا تلفن هوشمند ارسال کرد. در این صورت کارمندان مطمئن خواهند شد که از تمام اخبار مهم، به‌روز‌رسانی‌ها و اطلاعات بلافاصله مطلع می‌شوند.

سازمان‌ها می‌توانند گروه‌هایی را برای شاخه‌ها، دپارتمان‌ها و کارمندان مختلف ایجاد کنند تا شکاف ارتباطی از بین برود و پیام‌ها را در یک محیط باز یا بسته مبادله کنند. پیام‌رسانی خصوصی به کاربران امکان می‌دهد تا به طور یک به یک یا با چندین نفر به طور همزمان گفت‌وگو کنند، لینک‌ها، فایل‌ها و غیره را به اشتراک بگذارند. هر کاربر می‌تواند پروفایل اسپیکاپ خود را با اطلاعات تماس، سمت شغلی و دپارتمان، زبان‌هایی که به آنها مسلط است‌ و سایر اطلاعات ایجاد کند و به سایر همکاران امکان می‌دهد جست‌وجوی خود را فیلتر کرده و فرد مورد نظر را پیدا کنند.

اسپیکاپ به کاربران امکان می‌دهد تا رویدادهایی برای آموزش کارمندان یا مهمانی‌ها ایجاد کنند و یک دعوتنامه به کارمندان یا گروه‌های مربوطه همراه با عکس، تاریخ، زمان و مکان بفرستند. کاربران می‌توانند این دعوت را بپذیرند یا رد کنند، سایر افراد دعوت‌شده را مشاهده کرده‌ و یک یادآور تنظیم کنند. به علاوه این ابزار یک اپلیکیشن همراه را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

Intranet Connections

اینترانت کانکشنز یک نرم‌افزار اینترانت است که برای کمک به شرکت‌ها، سازمان‌های مالی و مراقبت بهداشتی در برقراری ارتباط و همکاری و نیز تمرکز روی سیاست‌ها و اسناد و اتوماسیون‌سازی روند کسب‌وکار با استفاده از ابزارهایی مانند مدیریت محتوا و سند، فرم‌های الکترونیکی و جریان کار، اشتراک‌گذاری اطلاعات، یادگیری الکترونیکی، مدیریت کارمندان‌ و غیره طراحی شده است. به عنوان یک راهکار آنلاین، اینترانت کانکشنز به کارمندان این قابلیت را می‌دهد تا در هر زمان و هر کجا از طریق دستگاه متصل به اینترنت مانند تبلت و تلفن هوشمند ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند.

اسپیکاپ اینترانت کانکشنز ایونت‌زیلا

این ابزار به ارتباط، اطلاع‌رسانی و مشارکت کارمندان با یک دایرکتوری افراد، اخبار شرکت و وبلاگ‌های اجرایی کمک می‌کند. این دایرکتوری به کارمندان امکان می‌دهد تا همکاران خود را جست‌وجو کرده و سپس از طریق تابلوهای پیام‌رسانی، چت زنده، به‌روز‌رسانی وضعیت، هشدارهای اشتراک‌ و غیره ارتباط برقرار کنند.

سایر ابزارهای ارتباطی عبارتند از یک نمودار سازمان، پرتال خارجی، هشدارها و اشتراک‌ها، ایمیل‌های به‌روز‌رسانی‌شده. مدیریت سند به کارمندان امکان می‌دهد تا اسناد را پیدا، ویرایش، بررسی و مدیریت کنند و از قابلیت‌های جست‌وجوی کل متن، تگ کردن سند، نظرات و رتبه‌بندی بهره‌مند شوند. با اینترانت کانکشنز، کاربران همچنین می‌توانند فرم‌ها و سایت‌های دپارتمانی و نیز جریان کار خودکار را به طور آنلاین ایجاد کنند. اینترانت کانکشنز از یادگیری الکترونیکی و ثبت اطلاعات با تقویم‌های آموزش آنلاین، نظرسنجی و آزمون‌ها و نیز نمره‌دهی خودکار، بانک‌های پرسش تصادفی‌ و گزارش‌های ثبت‌نام در کلاس پشتیبانی می‌کند.

برای کمک به کاربران در مدیریت طرح و معماری اینترانت، این ابزار یک ویرایشگر و سازنده طرح ساده و یک ویرایشگر طرح پیشرفته ارائه می‌دهد. قابلیت‌های مدیریت اینترانت عبارتند از همگام‌سازی با دایرکتوری فعال، تعیین نقش ادمین‌ و آمارها. یک‌بار ورود به سیستم، امنیت اینترانت و مجوزهای کاربر تضمین می‌کند که داده‌های اینترانت به طور ایمن مدیریت می‌شوند.

Eventzilla

ایونت‌زیلا ابزارهایی را برای طراحی، مدیریت و تبلیغ رویدادها به طور آنلاین ارائه می‌دهد. در طول سال‌ها، ایونت‌زیلا توانسته‌‌ نیازهای مشتریان را فهرست کند و راهکار خود را برای پشتیبانی بهتر از انواع رویدادهای مشتریان خود ایجاد کند.

این ابزار یک طراحی موضوع انعطاف‌پذیر را برای ظاهر و حالت رویداد ارائه می‌دهد. به کاربران امکان می‌دهد تا فرم‌های ثبت‌نام سفارشی، کد‌های تخفیف را راه‌اندازی کرده و از انواع مختلف گزینه‌های ثبت‌نام پشتیبانی کنند. پرداخت‌های آنلاین و آفلاین پذیرفته می‌شود و این ابزار یک دایره انتخاب بزرگ از بین ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اسپیکاپ اینترانت کانکشنز ایونت‌زیلا

ایونت‌زیلا مجموعه‌ای از ویجت‌ها را ارائه می‌دهد که می‌توان آن را به طور مستقیم به یک وبلاگ / وب‌سایت وصل کرد و به کاربران امکان داد تا به طور مستقیم از وب‌سایت خود ثبت‌نام‌ها را قبول کنند. کاربران می‌توانند رویداد خود را در کانال‌های متعدد تبلیغ کنند.

کاربران می‌توانند ارتباطات با شرکت‌کنندگان را در مراحل مختلف مدیریت کنند از تایید ثبت‌نام گرفته تا اعلامیه‌ها، یادآور‌های پرداخت، نظرسنجی‌هایی پس از رویداد، همه این کارها با استفاده از ایونت‌زیلا به طور حرفه‌ای انجام می‌گیرند.

ایونت‌زیلا مفتخر است که یک تجربه خوب را برای شرکت‌کنندگان در رویداد از طریق روند ثبت‌نام همراه و ساده خود به ارمغان می‌آورد. هر تعامل با ایونت‌زیلا توسط دستگاه تشخیص داده می‌شود، در نتیجه سازمان‌دهنده و شرکت‌کنندگان به آسانی می‌توانند از هر کجا و با هر دستگاهی از ایونت‌زیلا استفاده کنند.

برای تکمیل چرخه، این ابزار اپلیکیشن‌های چک‌این را نیز برای تلفن هوشمند و تبلت ارائه می‌دهد تا سازمان‌دهندگان در ورودی مکان رویدادها از آن استفاده کنند.

جاستل اینترانت کارمندان

پلتفرم جاستل (Jostle) یک نوع جدید اینترانت کارمندان است. رویکرد ساده و کاری آن نرخ مشارکت کارمندان را به بیش از ۸۵درصد می‌رساند.  این ابزار شامل مجموعه کاملی از ابزارهای ارتباطات در محل کار است: اشتراک‌گذاری اخبار، برنامه‌ریزی رویدادها، مشارکت در یک گفت‌وگوی تیمی و راهبردی. به علاوه شامل پیام‌رسان فوری در سطح شرکتی نیز می‌شود.

این ابزار محل کار را متصل کرده  و به زنده نگاه داشتن فرهنگ محل کار کمک می‌کند. مشخص می‌کند که چه کسی دارد چه کاری انجام می‌دهد، تخصص‌های پنهان را کشف می‌کند و یک دایرکتوری قدرتمند از کارمندان ارائه می‌دهد. جاستل اسناد، ویدئوها و فایل‌های مهم را سازماندهی می‌کند.

مالکیت محتوا نیز ابزاری است که در جاستل تعبیه شده است. فایل‌ها را می‌توان در دسکتاپ یا در تلفن مشاهده کرد. فناوری این ابزار موجب شده ‌که هدفگیری اطلاعات یا شروع گفت‌وگو آسان شود. این امر یک اینترانت ایجاد می‌کند که مربوط به هر فرد است.

امکانات پلتفرم جاستل شامل موارد زیر می‌شود:

  •  پیام‌رسان فوری
  •  اشتراک‌گذاری داستان‌های محل کار در زمان واقعی
  •  تشخیص کارمندان
  •  مجموعه‌ای که فایل‌ها، اسناد و ویدئو‌ها را سازماندهی می‌کند
  •  تقویم ایونت با قابلیت همگام‌سازی با تقویم‌های شخصی

 

مشارکت کارمندان با یو‌ایرند‌ایت

یو‌ایرند‌ایت (YouEarnedIt)، یک پلتفرم تجربه کارمندان و هدف آن بهبود زندگی کارمندان در همه‌جاست. این ابزار امکان دریافت پاداش را در ازای همکاری‌ها و مشارکت‌های کارآمد کارمندان فراهم می‌کند. به علاوه، موتور پاداش یو‌ایرند‌ایت انگیزه مشارکت در طرح‌های مهم شرکتی که به تندرستی، یادگیری و توسعه، داوطلب‌شدن، رویدادهای تیمی و غیره مربوط می‌شود را تقویت می‌کند.

ا‌پلیکیشن همراه یو‌ایرند‌ایت برای صاحبان فعلی حساب‌های این ابزار است و به شما امکان می‌دهد یک نظر یا شناخت را ارسال کنید، فید فعالیت را جست‌وجو کنید تا با همکاران در ارتباط باشید، اعلان‌هایی را راه‌اندازی کنید تا هیچ اخباری را از دست ندهید، پاداش‌های کارمندان اعم از کارت هدیه، تجربه تیمی، دلایل کارهای خیریه، یا موارد فیزیکی را جست‌وجو کنید، امتیازاتی را برای فعالیت‌های خود مانند ورزش، کارهای داوطلبانه، یا غربالگری سلامت سالانه دریافت کنید، از دایرکتوری افراد برای جست‌وجو و ارتباط با همکاران در سراسر شرکت استفاده کنید، موجودی امتیازات خود را بررسی کنید.

پیام‌تان را با فلاک بفرستید

فلاک (Flock) یک اپلیکیشن پیام‌رسان جمعی است برای تیم‌هایی که از پیام‌رسانی مستقیم و گروهی با کانال‌های عمومی و خصوصی پشتیبانی می‌کنند. با فلاک کاربران می‌توانند تماس ویدئویی یا صوتی برقرار کنند تا ببینند شرکت‌کنندگان در تماس چه چیزهایی را به اشتراک می‌گذارند. همچنین کاربران می‌توانند فلاک را با بیش از ۴۰ اپلیکیشن مانند گوگل درایو، گوگل کلندر، آسانا، ترلو و توییتر یکپارچه‌سازی کنند.

فلاک به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی در دسترس است. با این ابزار امکاناتی مانند سابقه پیام، یکپارچه‌سازی با شخص ثالث، گفت‌وگو، ابزارهای همکاری، پیام‌ فوری، چت خصوصی، ویدئو کنفرانس، اشتراک‌گذاری فایل، مدیریت ارتباطات، فهرست کارهایی که باید انجام شوند، تهیه گزارش، نظرسنجی‌ها و رای‌گیری‌ها، یادآورها، یادداشت‌های پروژه، دایرکتوری شرکت، تنظیم و پیگیری موعدها، برنامه‌ریزی کارها و غیره در اختیار کسب‌و‌کار قرار خواهند گرفت.

کانفلوئنس یک فضای کار مشترک از نوع آنلاین

کانفلوئنس  (Atlassian Confluence) یک فضای کار مشترک برای ایجاد و مدیریت تمام کارهای شماست. بر‌خلاف ابزارهای اشتراک‌گذاری فایل و سند، کانفلوئنس باز و جمعی است و به تیم شما امکان می‌دهد تا تمام تلاش خود را برای کار جمعی به کار گیرید.

از تیم‌های فنی و مدیریت پروژه گرفته تا بازاریابی، منابع انسانی و امور مالی، هر چقدر افراد بیشتری در سازمان از آن استفاده کنند، به ارزش بیشتری دست پیدا خواهند کرد.

کانفلوئنس سازماندهی و پیدا‌کردن اطلاعات مورد نیاز را آسان می‌کند.

بسته به مجوزها، یک فضا در کانفلوئنس می‌تواند برای شما یا کل شرکت قابل دسترسی باشد. با انجام یک جست‌وجوی سریع، شما می‌توانید هر صفحه‌ای را پیدا کنید. حتی می‌توانید یک نظر ارسال شده در یک صفحه را بیابید. حتی پس از اینکه یک فرد شرکت شما را ترک می‌کند، می‌توانید کارهایی که انجام داده است را جست‌وجو کنید. در نتیجه هرگز اطلاعات از بین نمی‌روند.

اگر در کسب‌و‌کار خود نیاز دارید تا یادداشت‌‌برداری کنید، محصول را مستندسازی کرده یا یک طراحی جدید ارائه دهید، این ابزار یک پلتفرم انعطاف‌پذیر برای کارهای تیمی شما‌ست. فضای کار باز کانفلوئنس به تیم‌ها کمک می‌کند تا به طور جمعی طرح‌ها را ایجاد، بررسی، بازبینی‌ و نهایی کنند تا کارها به خوبی پیش برود.

کانفلوئنس به طور بی‌سیم با ابزارهای اطلسیان کار می‌کند. اگر شما در ترلو کار می‌کنید، می‌توانید به طور مستقیم به‌روز‌رسانی‌هایی را در کارت‌های خود از طریق صفحات کانفلوئنس انجام دهید.

علاوه بر یکپارچه‌سازی‌ها با اطلسیان، هزاران اپلیکیشن برای کانفلوئنس در اطلسیان مارکت‌پلیس وجود دارد.

اگر می‌خواهید صفحات گسترده را به صفحه خود اضافه کنید، نمودار بکشید، نمونه‌های اولیه طرح را نمایش دهید یا با سایر اپلیکیشن‌های محبوب مانند گوگل درایو یا سیلزفورس یکپارچه‌سازی کنید، اپلیکیشن‌های مارکت پلیس به شما کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.