پخش زنده‌ رویداد‌ها با «رویداد.تی‌وی»

0

می‌خواهید رویداد برگزار کنید؟ نمی‌دانید چطور این را باید انجام دهید؟ یا اینکه می‌خواهید به بهترین شکل ممکن پیش برود؟ خب، چه بهتر!

«رویداد.تی‌وی» می‌تواند یکی از قابل دسترس‌ترین  و بهترین گزینه‌های ممکن شما برای این کار باشد. استارتاپی است که اتفاقا در همین امسال تاسیس شده و آمده است تا علاوه بر کاهش هزینه‌ آموزش برای عموم، باعث افزایش درآمد برگزارکنندگان نیز بشود.

برای آنکه خیالتان از این بابت راحت شود، کافی است به چند نمونه از امکاناتش اشاره کنم:

امکان پخش زنده ویدئویی تا حداکثر کیفیت  ۴K، قابلیت ایجاد تصویر در تصویر، پخش با کیفیت‌های متفاوت(تنظیم کیفیت تصویر با توجه به سرعت اینترنت کاربر)، امکان پخش زنده در سایت برگزار‌کننده رویداد یا سایت خودشانrooydad.tv، قابلیت ترجمه‌ همزمان (صوتی) رویداد با امکان سوئیچ ‌روی زبان‌های مختلف، قابلیت پخش فایل صوتی و تصویری از پیش ضبط شده(در کنار صوت و تصویر زنده رویداد و یا به صورت میان برنامه)، ارائه آمار بازدید از رویداد و همینطور، امکان فروش بلیت برای  شرکت در رویداد به صورت مجازی از امکاناتی است که «رویداد.تی‌وی» به شما می‌دهد.

آنها با تیم پشتیبانی و کارگردانی حرفه‌ای که دارند، آنطور که خودشان می‌گویند‌ «از شروع تا پایان رویداد در کنار شما هستند.»

القصه که «رویداد.تی‌وی» برای همه‌ آن دسته افرادی است که به دنبال ترویج و یاد‌دادن و یا آموختن و یادگرفتن هستند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.