نصب دقیق‌ترین آدرس‌یاب کشور ‌روی تپ‌سی

0

جست‌وجوی دقیق آدرس ‌روی اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است. گاهی برای پیدا‌کردن یک آدرس ‌روی صفحه موبایل آنقدر تمرکز لازم است که ممکن است یک مسافر از خیر درخواست خود بگذرد. تپ‌سی سعی کرده با به‌کارگیری دقیق‌ترین نرم‌افزار آدرس‌یاب‌ در کشور این مشکل را برای مشتریان خود کاملا حل کند.

اردلان پویابهار، مدیر محصول تپ‌سی، می‌گوید: «‌ویژگی جدیدی که اخیرا به اپلیکیشن تپ‌سی اضافه شده، یک موتور جست‌وجوی آدرس است که دقت بسیار بالایی دارد و با استفاده از آن دیگر نیازی نیست مسافر ‌روی نقشه دنبال آدرس بگردد.»

او می‌گوید: «کافی است مسافر آدرس را تایپ کند و یا به صورت شفاهی آن را برای اپلیکیشن بخواند تا نرم‌افزار دقیقا نقطه‌ای را که مدنظر وی بوده، پیدا کرده و ‌روی نقشه نشان دهد. با این ویژگی، دیگر نیازی به جست‌وجو ‌روی نقشه نیست زیرا نسخه آپدیت‌شده‌‌ اپلیکیشن ما تمام خیابان‌های فرعی و کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر تهران را می‌شناسد.»

به طور مثال، اگر مسافر آدرس مقصد خود را در کادر مربوط به صورت «خ شریعتی، خ خاقانی، خ عطاری مقدم، کوچه سادات» تایپ کند، اپلیکیشن بدون خطا و به طور دقیق محل مورد نظر را نشان خواهد داد.

این آدرس‌یاب در حال حاضر فقط در تهران فعال شده ولی به گفته پویابهار به‌زودی در تمام شهرهایی که تپ‌سی در آن فعال است نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. برای استفاده از سرویس جدید، اپلیکیشن مسافر باید به‌روزرسانی شود.

تپ‌سی تنها تاکسی آنلاین در کشور است که آدرس‌یاب آن از چنین دقت بالایی برخوردار است. این سرویس علاوه بر آنکه به مسافر کمک می‌کند تا راحت‌تر و سریع‌تر آدرس مورد نظر خود را پیدا کند، احتمال خطا در فرستادن آدرس اشتباه را به راننده نیز کاهش می‌دهد. پیش از این، گاهی رانندگان اعلام نارضایتی می‌کردند که چرا آدرسی که از طریق اپ مسافر فرستاده می‌شود با آدرسی که مسافر پس از سوارشدن اعلام می‌کند، دقیقا منطبق نیست. این مشکل معمولا به دلیل کم‌دقتی مسافران هنگام واردکردن آدرس پیش می‌آمده، اما با به‌کارگیری سرویس جدید احتمال بروز چنین خطاهایی از سمت مسافر نیز به حداقل ممکن می‌رسد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.