سبک زندگی استارتاپ: از سر کار رفتن حالتان بد می‌شود؟

0

شما تنها کسی نیستید که با یک رئیس مسموم روزهای کاری‌اش را می‌گذراند. انگار به هر جای جهان بروید، آسمان همین رنگ است و در هر سازمانی می‌توانید چند رد پا از این مدیران را پیدا کنید. تصور نکنید که اگر در سال جدید تمام تلاش‌تان را برای ترفیع گرفتن و مدیر‌شدن به خرج دهید، چیزی عوض می‌شود. خود شما هم اگر مراقب نباشید، درست چند ماه بعد از خشک‌شدن مهر قراردادتان، می‌توانید به یکی از این مدیرها بدل شوید.

در این صفحه، می‌خواهیم محیط‌های کاری مسموم یا مدیرانی که شما را در این شرایط کاری قرار می‌دهند به شما معرفی کنیم. گذشته از این، خواهیم گفت که کار‌کردن با سمی‌ها، چه عوارضی را به همراه می‌آورد و برای نجات خودتان در شرایط مسموم، چه کارهایی را باید انجام بدهید.

 مدیر سمی چه کسی است؟

انتظارات فراوان و متعدد، فشار‌آوردن بر نیروی کار، بی‌رحمی و درک‌نکردن شرایط او و رفتار کلامی و غیرکلامی ناشایست، مواردی هستند که می‌توانند یک مدیر را به فردی مسموم تبدیل کنند.

مدیری که برای شرایط اقتصادی نیروی کارش اهمیتی قائل نیست، بحران‌های زندگی او را درک نمی‌کند و تنها انتظار دارد که نیروی کارش، مثل یک ماشین و کاملا مکانیکی، کار کند، کسی است که در این مطلب در موردش صحبت می‌کنیم؛ مدیری که نیروی کارش را به چشم خروجی کارهای ناتمام می‌بیند و با ترس از کم‌کاری و سهل‌انگاری او و بدبینی‌هایش، اضطراب خود را به نیروی کارش هم منتقل می‌کند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.