راه‌حل‌های ساده برای کارهای بزرگ

0

فریش‌تم به کسانی کمک می‌کند که علاقه دارند وارد کسب‌وکارهای اینترنتی شوند و بدون واسطه و دخالت برنامه‌نویسان و یا طراحان وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنند.  farishtheme.ir ابزارهای تولید یک وب‌سایت را در اختیار هر کاربر حتی غیرمتخصص قرار می‌دهد تا شخصا دست به تولید بزند و کسب‌وکار خود را آغاز کند. سینا امین‌زاده و پیمان پیرانی، بنیان‌گذاران فریش‌تم، بیشتر از امکاناتی که این وب‌سایت در اختیار کاربران می‌گذارد برای ما گفته‌اند.

 

چرا فریش‌تم؟

فریش در زبان کردی به معنی مشاور است و فریش‌تم در زمینه طراحی وب و انتخاب ابزار لازم آن مشاوره می‌دهد.

 

شما چه ابزاری را دقیقا در اختیار کاربر قرار می‌دهید؟

ما ابزاری مثل ‌هاست، دامین، قالب سایت، افزونه و ویدئوهای آموزشی را در اختیارشان قرار می‌دهیم. کاربران در کمتر از یک هفته می‌توانند یک سایت اینترنتی برای خودشان طراحی و شروع به کسب درآمد کنند.

 

برای جذب مشتری فقط به تبلیغات متوسل شدید؟

نه‌فقط. تعدادی از مشتریان ما از طریق سوشیال‌ها با ما آشنا می‌شوند. بیشتر مشتریان ما از طریق گوگل وارد سایت ما می‌شوند و از همه مهم‌تر کسانی هستند که به واسطه مشتریان قدیمی از ما خرید می‌کنند. البته تجربه به ما نشان داده که حضور در همایش‌های مختلف هم تاثیر بسزایی در معرفی و جذب مشتری دارد.

 

با توجه به رقبای متعدد در همین زمینه چه مزیت رقابتی برای خود تعریف کرده‌اید؟

ما هنوز یک سال نشده که کار خود را شروع کرده‌ایم. اگر بخواهم درست‌تر بگویم خرداد امسال  فریش‌تم یک‌ساله می‌شود. ما تمرکز خود را بیشتر روی انتشار محصولات جدید، ویدئوهای آموزشی رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته گذاشتیم و همین امر باعث تمایز ما از رقبا شد. چراکه برای ارزش‌افزوده از ارائه ویدئوهای رایگان همراه محصول بدون اضافه کردن هزینه استفاده کردیم.

 

بزرگ‌ترین چالش شما چه بوده و چگونه با آن مواجه شده‌اید؟

کپی کردن و یا درست‌تر بگویم دزدی محصولات! هنوز راه‌حلی برای آن پیدا نکرده‌ایم. اما بیشتر وقت‌ها مشکلات راه‌حل‌های ساده‌ای داشت و فقط احتیاج به تمرکز داشت. گاهی ما پناه می‌بردیم به یک فنجان چای و بالکن و این عادت به حدی تکرار شد که اسم بالکن را به «اتاق فکر» تغییر دادیم. این تمرکز و اتاق فکر و طوفان‌های فکری حتی دو نفره راه‌حل مشکلات زیادی را در دل خود داشت.

 

چه چشم‌اندازی از آینده این کسب‌وکار و این سایت دارید؟

هدف اصلی ما ارائه راه‌حل‌های ساده برای انجام کارهای بزرگ است و بیشتر تمرکز خودمان را در سال جدید بر روی تولید ویدئوهای آموزشی و آشنا کردن مردم با این شیوه‌ها گذاشته‌ایم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.