ایده‌شو صنعت نساجی یزد

0

رویداد یک‌روزه ایده‌شو صنعت نساجی در حوزه‌های رویدادی همچون توسعه برند، شبکه بازار و صادرات‌، طراحی پارچه و پوشاک‌، توسعه فناوری‌ها و کاربری‌های جدید برگزار می‌شود.

در حال حاضر ۱۱۰۰ واحد کوچک و بزرگ نساجی در استان یزد فعالیت دارد که این رویداد با شناسایی ایده‌ها و ظرفیت‌های استارتاپی می‌تواند تاثیر بسزایی در بهره‌گیری از این ظرفیت داشته باشد. گفتنی است سازمان صنایع کوچک در برنامه‌های امسال به استان‌ها ابلاغ کرده ‌تا هر استان حداقل‌ یک استارتاپ راه‌اندازی کند و رویداد ایده‌شو صنعت نساجی یزد نیز در همین راستا برگزار می‌شود.

گام آموزشی اول رویداد در روز پنجشنبه ۸ آذرماه در مرکز شتاب‌دهنده پیشگامان در دانشگاه یزد برگزار شده ‌و گام آموزشی دوم نیز در ۲۴ آذرماه برگزار خواهد شد. گام آموزشی سوم در روز ۲۸آذر و در نهایت رویداد ایده‌شو نیز در روز پنجشنبه ۲۹ آذرماه در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که ثبت‌نام برای تمام علاقه‌مندان و ایده‌پردازان آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت textile-event.ir در این طرح ثبت‌نام کرده و از حمایت‌های ویژه برخوردار شوند.

براساس اعلام برگزار‌کنندگان رویداد، به نفر اول ۲۵میلیون ریال‌، نفر دوم ۱۵ میلیون ریال و به نفر سوم نیز ۱۰ میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد. ضمن اینکه آمادگی جذب سرمایه‌گذار برای ایده‌های برتر وجود دارد. هم‌اکنون هزار و ۵۹ واحد تولیدی در ۱۳ شهرک صنعتی، یک منطقه ویژه اقتصادی و ۱۷ ناحیه صنعتی با اشتغال‌زایی ۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر در استان یزد فعالیت دارد. همچنین ۹۲درصد صنایع استان را صنایع کوچک و متوسط با ۶۰ درصد اشتغال صنعتی و ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت تشکیل می‌دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.