چه زمانی شکست می خورید؟

0
  • پول و سرمایه خود را هوشمندانه مدیریت کنید

برای مثال شرکت Gawker سرمایه خود را هوشمندانه در شرکت‌های هلدینگ خارج از آمریکا سرمایه‌گذاری کرده است. چنین سرمایه‌گذاری‌هایی باعث می‌شود وقتی یک شرکت از نظر مالی ضربه می‌خورد، سهامداران می‌توانند انتظار داشته باشند که سهم‌شان از سرمایه‌گذاری به آن‌ها بازگردانده شود.

  •  ریاست و مدیریت خود را متعادل کنید

برخی از افراد، کارمندان خود را چپ‌وراست اخراج می‌کنند و خون آن‌ها را تا آخرین قطره می‌مکند! برخی از این مدیران تمام تلاش خود را می‌کنند تا اخباری را منتشر کنند که افراد خاصی را مورد هدف قرار دهد و آن‌ها را سرکوب کند. این موارد در نهایت به خود وب‌سایت و مدیریت لطمه وارد خواهد کرد. بنابراین همیشه در مدیریت خود راه میانه را در پیش بگیرید.

  •  نگذارید غرور، چشم‌تان را کور کند 

وقتی اخباری را بدون هیچ ترس و واهمه‌ای منتشر کنید و فکر نکنید که این اخبار چه تأثیری روی وب‌سایت‌تان می‌گذارد، شکست خواهید خورد. باید روی دیگر سکه را نیز ببینید.

  •  رقبای خود را نادیده نگیرید

یکی از وب‌سایت‌های ناموفق در این زمینه Gawker بود. این وبسایت آزادانه به نام روزنامه‌نگاری، همه کار می‌کرد. افراد مشهور از این وب‌سایت شکایت کردند و مشکلاتی برای این وب‌سایت به‌وجود آمد. وقتی مراقب انتقام‌های سیاسی و کاری رقبای خود نباشید، دیر یا زود تاوان آن را خواهید داد و روزی می‌رسد که باید بهای نادیده‌ گرفتن‌ رقبا را بپردازید.

  •  اشتباهات خود را بپذیرید، از آن‌ها درس بگیرید و به کار خود ادامه دهید

اگر همواره پافشاری کنید که تمام کارهای شما درست است و هیچ اشتباهی مرتکب نمی‌شوید، در واقع زمینه را برای شکست کسب‌وکار خود آماده کرده‌اید. شاید اگر بپذیرید در این بین کارهایی بوده که درست انجام نشده است، کسب‌وکار شما همچنان پایدار باقی بماند و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.