«متولد ایران»؛ یک هفته با برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی در کافه‌بازار

0

 در تجربه سال گذشته این جشنواره، نصب روزانه برنامه و بازی ایرانی در بازار، با رشد ۱۵ درصدی رو‌به‌رو شد و طی آن هفته، بیش از یک میلیون بار بیشتر از سایر هفته‌ها مورد استقبال قرار گرفت.  یاسمن حقیقی خوشخو، مدیر اجرایی این جشنواره می‌گوید اگر به تولیدات ایرانی اعتماد کنیم و از آنها بیشتر بهره ببریم، تولید محصول باکیفیت ایرانی رشد شتابان‌تری خواهد گرفت.‌ کافه‌بازار امیدوار است این اقدام با همراهی بیش از ۲۱ هزار توسعه‌دهنده ایرانی، علاوه بر شناساندن محصولات با کیفیت به کاربران و جلب اعتماد آنان، سبب اقبال بیشتر به برنامه‌ها و بازی‌های داخلی و رونق بیشتر این صنعت در ایران شود.

مدیر اجرایی این جشنواره اظهار امیدواری می‌کند که همه مردم به این باور برسند که بسیاری از تولیدات ایرانی، باکیفیت‌اند و با حمایت از محصول بومی باکیفیت تولیدشده توسط هموطنانمان، می‌توان رشد صنعت اپلیکیشن موبایل در ایران را سرعت بخشید.

در هفته حمایت از محصولات ایرانی، کاربران علاقه‌مند در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند برای حمایت از تولیدکنندگان اپلیکیشن و بازی ایرانی، با هشتگ #متولد ایران محبوب‌ترین بازی/برنامه‌های ایرانی روی گوشی خود را معرفی کنند. در پایان، محصولات محبوب‌تر در بازار به مخاطبان و کاربران معرفی خواهند شد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.