رازورمزکارگزاری مالی در وب

0

سه عنصر اصلی برای ایجاد یک برند تجاری آنلاین موفق در حوزه مالی

صنایع مالی همیشه چالشی بزرگ برای بازاریاب‌ها بوده است. نه‌تنها باید هزاران مقررات را رعایت کنید و هشدارهای ریسک متعددی را مدنظر داشته باشید، بلکه مجبورید کاری کنید تا تبلیغات شما جذاب باشد و این در حالی است که هزینه تبلیغات بسیار بالاست. به عبارت دیگر، راه‌اندازی یک کمپین برندسازی برای صنعت مالی مستلزم تلاش‌های فراوان و هزینه‌ زیاد است. در سال‌های اخیر، همه‌چیز به سمت استفاده از اینترنت و شیوه‌های آنلاین کشیده شده و درنتیجه، کارگزاران بسیاری وجود دارند که فقط در فضای آنلاین مشغول به کارند. کارگزاران باید یک سرویس را روی وب قرار دهند و مشتری نیز باید برای دریافت خدمات تجاری آنلاین از طریق مرورگر خود تقاضا دهد. با این حال موضوع به این سادگی هم نیست و باید موارد منختلفی را برای رسیدن به موفقیت در این حوزه مدنظر قرار داد. کارشناسان می‌گویند سه عنصر بسیار مهم در خصوص برندسازی موفق وجود دارد.

دامنه

دامنه همان هویت وب شماست که نقش بسیار مهمی در برندسازی شما ایفا می‌کند. در برخی از تجارت‌های آنلاین، قیمت دامنه‌ها ممکن است سر به فلک بکشد چراکه منبع اصلی برندسازی شما به شمار می‌رود. در کل، نام‌های دامنه در صنعت تجارت آنلاین باید کوتاه باشد و معمولا مخفف نام شرکت است.

جایزه

تصمیم‌گیری درباره دادن یا ندادن جایزه سپرده همیشه برای کارگزاران دشوار بوده است. از یک سو، با ارائه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از جایزه سپرده به مشتری، کارگزار می‌تواند به‌آسانی مشتریان بیشتری جلب کند. از سوی دیگر، این کار برای برندسازی بسیار خطرناک است، زیرا چنین موسسات تجاری آنلاینی معمولا به‌عنوان سازندگان بازار شناخته می‌شوند. معمولا کارگزاران سعی می‌کنند به ازای مقدار مشخصی پول در سپرده‌های تجار، به آن‌ها جایزه دهند. قبلا از این روش در صنایع قمار استفاده می‌شد. بهترین کارگزاران سعی می‌کنند از چنین پیشنهاد‌هایی دوری کنند.

تعدیل

در صنعت تجارت آنلاین قوانین ساده است؛ هرچقدر مسئولان سازمان شما را تعدیل کنند، بهتر خواهد بود. به‌علاوه این کار بسیار هزینه‌بر است. در کل برای ایجاد یک برند تجاری آنلاین و موفق، همه‌چیز با نام دامنه شروع می‌شود زیرا مشتریان بیشتر مشتاق هستند به کارگزاری اعتماد کنند که نامش کوتاه و هوشمندانه است. سپس، تعادل بین ارائه خدمات به مشتری و ایجاد محبوبیت و شهرت اهمیت دارد. در آخر نیز، اعتماد نقش مهمی را ایفا می‌کند و بهترین کار آن است که با مشتری منصفانه برخورد شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.