حضور شتاب دهنده آواتک در الکامپ

0

شتاب‌دهنده آواتک در بیست‌ و دومین دوره از نمایشگاه بین المللی الکامپ در سالن ۱۸ حضور خواهد داشت. تیم آواتک در زمان برگزاری نمایشگاه شرایطی را محیا کرده است تا علاقه‌مندان به حوزه استارتاپ‌ها بتوانند مستقیماً با برخی مربیان این شتاب‌دهنده حضوری و به صورت رایگان مشاوره تخصصی داشته باشند.

بر همین اساس، پنج شنبه ۲۵ آذر ماندانا ابولفتحی در زمینه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه، پویان وحیدی و سجاد بهجتی در حوزه بازاریابی و محتوا در غرفه آواتک حضور خواهند داشت.

روز جمعه ۲۶ آذر هم محسن ملایری، بنیان‌گذار آواتک برای پاسخگویی در حوزه کسب و کار ، مهدی آل موسوی و ندا کاردان برای پاسخگویی مالی و حقوقی در غرفه آواتک حضور دارند.

همچنین آواتک روز شنبه با حضور اشکان خانزاده نظری در حوزه طراحی محصول (از زاویه فنی) و شروین مشایخ در زمینه طراحی محصول (از زاویه UIو UX) پاسخگوی علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه فرصتی بی‌بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

این دوره از نمایشگاه الکامپ در فاصله زمانی ۲۵تا ۲۸آذر ماه ۹۵ و با حضور ۳۰۲ استارتاپ برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.