استارتاپ ويكند سلامت برگزار می‌شود

0

آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که در حوزه‌های ایمنی، سلامت یا محیط زیست هم مي‌توان ايده‌هاي جديدي ارائه كرد و از این راه صاحب درآمد شد؟ مباحث مرتبط با ایمنی، سلامت و محیط زیست، تلاش می‌کنند تا با استفاده از ابزارهای متفاوت علمی اقدام به شناسایی خطرات مختلفی کنند كه باعث حادثه یا بیماری یا آسیب زیست محیطی مي‌شوند و از این طریق بتوانند احتمال آنها را به حداقل برسانند .

دنیای امروز دنیای پیشرفت سریع تکنولوژی‌هاست؛ هر روز تعداد ایده‌های جدید و افرادی که با اجرایی‌کردن این ایده‌ها کسب‌و‌کارهای جدید و درآمدهای بالا به‌دست مي‌آورند، در حال افزايش است.

شما در این خصوص چطور فکر می‌کنید؟ برای اینکه محیط کار و زندگی ایمن‌تر و سالم‌تری داشته باشیم چه ایده‌های جدیدی مي‌توان ارائه داد؟ آيا تابه‌حال ایده‌ای به ذهنتان رسیده است؟ تابه‌حال دوست داشتید کسب‌و‌کار خودتان را در اين زمينه راه بيندازید؟ اولین استارتاپ ویکند سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE ایران به همين منظور برگزار مي‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند در زمينه‌هاي سلامت و زيست محيطي ايده‌هاي خود را ارائه و آنها را عملي كند. اين رويداد در چهار بخش ايده‌پرداز، توسعه‌دهنده، طراح و متخصص كسب‌و‌كار برگزار مي‌شود و از صاحبان ايده حمايت مي‌كند. زمان برگزاري اين رويداد چهارشنبه ۳۰ فروردين ماه و مكان آن مجموعه فرهنگي هنري ايوان شمس تهران است. همچنين علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره ۰۹۳۳۲۸۸۸۱۹۶ تماس حاصل کنند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.