هوش مصنوعی در کسب‌وکار

۳ دسته از دستگاه‌های هوشمند که کسب‌و‌کار شما را متحول می‌کنند

0

با ورود به یک دوره جدید فناوری، تاثیرات فناورانه خودش را در تمام جنبه‌های زندگی نشان می‌دهد. پیشرفت در فناوری ایده استفاده کامل از فناوری و هوش مصنوعی در کسب‌وکار را به یک ضرورت تبدیل کرده‌است.

این فناوری منحصر‌به‌فرد همان هوش مصنوعی است که می‌تواند هر یک از صنایع در دنیا را به طور بالقوه متحول کند.

هوش مصنوعی همراه با قدرت اتوماسیون پیشرفت‌های مهمی را به وجود آورده ‌که می‌توانند به طور مستقیم روی کسب‌و‌کار شما تاثیر بگذارند.

با این حال، فناوری‌های زیادی وجود دارند، مانند خودروی خودران، که هنوز کامل نشده‌اند و راه طولانی را باید طی کنند تا به اهداف توسعه خود دست یابند.

نوآوری‌های هوش مصنوعی فعلی ممکن است به یک کسب‌و‌کار کمک نکنند و برای یکپارچه‌سازی با کسب‌و‌کار مناسب نباشند. بنابراین سوال این است که شما باید از کدام دستگاه‌های مجهز به فناوری‌های پیشرفته در کسب‌و‌کار خود استفاده کنید؟

 دستیار هوشمند

فضای فناوری با حضور دستیارهای هوشمند مانند آمازون اکو و گوگل هوم به سرعت در خانه‌ها و کسب‌و‌کارها راه پیدا می‌کند.

این دستگاه‌ها بهره‌وری را تسریع می‌بخشند زیرا آنها برخی از کارهای روزانه را یادآوری می‌کنند مانند دیکته‌کردن ایمیل‌ها یا اطلاع‌رسانی از یادداشت‌ها و برقراری تماس‌های کنفرانس.

به طور خلاصه، این دستگاه‌های هوشمند وقت کارمندان شما را خالی می‌کند تا بتوانند روی کارهای مهم‌تر تمرکز داشته باشند و کارهای اصلی خود را سریع‌تر انجام دهند. این دستگاه مقرون‌به‌صرفه بوده و به‌آسانی قابل حمل هستند.

دستیارها به عنوان یک نقطه ورودی بزرگ در دنیای هوش مصنوعی عمل می‌کنند و می‌توانند بهره‌وری را تقویت کنند.

 امنیت هوشمند

صنعت فناوری نوآوری‌های زیادی را در فضای امنیتی ایجاد کرده است زیرا داشتن یک فضای امن در هر کسب‌و‌کاری یکی از اولویت‌ها به شمار می‌رود. دستگاه‌هایی مانند دوربین‌های هوشمند می‌توانند فضای داخل و خارج از ساختمان‌ها را کنترل کرده و تصاویر را به طور مستقیم به کامپیوتر و تلفن هوشمند شما ارسال کنند.

این نوع از دستگاه‌های هوشمند برای افرادی که یک دفتر یا محل کار دارند، بسیار مفید است زیرا می‌توانند در هر کجا و هر زمان که بخواهند بر کسب‌و‌کار خود نظارت داشته باشند. به علاوه، زنگ درب هوشمند و قفل درب هوشمند نیز در حوزه امنیتی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. زنگ در‌‌های هوشمند به شما امکان می‌دهد تا ببینید چه کسی پشت درب شما‌ست و حتی می‌توانید از طریق تلفن هوشمند با او مکالمه داشته باشید.

قفل درب هوشمند نیز به شما امکان می‌دهد تا قفل را با تلفن هوشمند یا کامپیوتر کنترل کنید و شب‌ها که از محل کار خود دور هستید، امنیت کسب‌و‌کار خود را تضمین کنید. فناوری این دستگاه‌های امنیتی هوشمند را که برای هر کسب‌و‌کاری مفید هستند، ارائه داده است.

 راحتی هوشمند

هیچ‌چیز مهم‌تر از ایجاد یک فضای کار راحت نیست. خوشبختانه، دستگاه‌های هوشمندی برای راحت‌تر کردن فضای کار وجود دارد مانند ترموستات‌های هوشمند و سیستم‌های روشنایی هوشمند. این دستگاه برای هر یک از صاحبان کسب‌و‌کار یک ضرورت به شمار می‌روند. 

دستگاه‌هایی مانند سیستم روشنایی هو که شرکت فیلیپس آن را عرضه می‌کند، به شما امکان می‌دهد تا شدت و رنگ نور داخل ساختمان را تغییر دهید.

این دستگاه به صرفه‌جویی در انرژی کمک می‌کند. ترموستات‌های هوشمند که از هر کجا قابل‌کنترل هستند و حتی حسگرهای از راه دور دارند که می‌تواند نیاز به هوای خنک یا گرم را تشخیص دهد. در نتیجه یک فضای کار با تهویه مطبوع خواهید داشت که افزایش بهره‌وری و شادی در کسب‌و‌کار شما را تضمین می‌کند.

به لطف فناوری‌های هوشمند و اینترنت اشیاء ایجاد یک مکان راحت و ایمن در محیط کار بسیار آسان شده است. استفاده از دستیارهای شخصی مجهز به هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد تا روی کارهای مهم‌تر تمرکز کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.