راحت‌تر طرح کسب‌وکار بنویسید

اپ‌هایی برای قبل و بعد از راه‌اندازی کسب‌وکار

0

سه اپ معرفی کرده‌ایم که هم قبل و هم بعد از راه‌اندازی کسب‌وکار به کارتان می آیند: usiness Plan & Start Your Business, TSheets, Bear

usiness Plan & Start Your Business

بهترین اپلیکیشن طرح کسب‌و‌کار و برنامه‌ریزی با بیش از ۲۰۰هزار دانلود در سیستم‌عامل آی‌او‌اس و سایر پلتفرم‌ها با بیش از ۳۰هزار کاربر است که از این اپلیکیشن برای تهیه برنامه کسب‌و‌کار خود استفاده می‌کنند.

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا یک برنامه کاری تهیه کرده و به سه روش مجزا کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کنید.

این اپلیکیشن برنامه کاری به شما آموزش می‌دهد که چگونه درباره هر بخش از برنامه کاری خود فکر کنید. به شما امکان می‌دهد تا یک برنامه کاری فوق‌العاده تهیه کرده و کسب‌و‌کار کوچک یا استارتاپ خود را به بهترین روش ممکن راه‌اندازی کنید.

این اپلیکیشن برنامه کار ابزارهای نرم‌افزاری و یک قالب برنامه کسب‌و‌کار را به شما ارائه می‌دهد تا در ایجاد یک برنامه کسب‌و‌کار کوچک به شما کمک کند. این اپلیکیشن مشوق شما‌ست و به شما امکان می‌دهد تا با دوستان و هم‌بنیانگذاران خود برای کسب‌و‌کارتان برنامه‌ریزی کنید.

اگر فکر می‌کنید که به پشتیبانی بیشتری در راه‌اندازی استارتاپ خود نیاز دارید، این ابزار امکان دسترسی به کسب‌و‌کارهای بیشتر را ارائه می‌دهد.

برخی از ویژگی‌های اصلی این ابزار عبارتند از:

  •    تهیه برنامه کسب‌و‌کار به طور خصوصی یا با شرکای کاری

  •    گشت‌و‌گذار در ویدئوهای آموزشی برای هر بخش از یک برنامه کاری

  •    دریافت یک جدول زمانی مرحله به مرحله که شما را از برنامه‌ریزی تا شروع کسب‌و‌کارتان هدایت می‌کند

  •    دانلود برنامه کاری در ایمیل به طور رایگان

  •    دریافت کمک در برنامه‌ریزی کاری برای استارتاپ‌ خود از مجموعه ما

  •    سازماندهی‌شدن و تشویق‌شدن از طریق رعایت فهرست کارهایی که باید انجام دهید

علاوه بر ابزارهای تشویق و برنامه‌ریزی کاری، شما می‌توانید از یک مربی کار واقعی نیز کمک دریافت کنید و دسترسی بیشتری به ویدئوهای آموزشی و کتاب‌های مربوط به کسب‌و‌کار داشته باشید.

مشاوره ارائه‌شده در این اپلیکیشن به دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم می‌شود اعم از برنامه‌ریزی کسب‌و‌کار، بازاریابی، راهبرد محصول، آشنایی با بازار مقصد، تامین بودجه، کسب درآمد و غیره.

این اپلیکیشن برای کسب‌و‌کارهایی مانند رستوران‌ها، مراقبت‌ از فضای سبز، شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر وب، اپلیکیشن‌های همراه‌ و انواع مختلف کسب‌و‌کارها ساخته شده است.

TSheets
TSheets

TSheets

اگر شما کسب‌و‌کاری راه‌انداخته‌اید که در آن کارمندان شما باید شیفت کاری خود را اعلام کرده و حضور و غیاب کنند، تی‌شیتس می‌تواند این روند را برای شما آسان کند.

شما می‌توانید ساعت آنها را پیگیری کرده، کدهای شغلی را تغییر دهید‌ و کل روند را از طریق دستگاه همراهتان مدیریت کنید.

تی‌شیتس یک اپلیکیشن ردیابی زمان و برنامه‌ریزی مبتنی بر فضای ابری است که به کارمندان شما امکان می‌دهد با دستگاه‌هایی که در جیب خود دارند، رفت و آمد و تغییر شیفت کاری خود را اطلاع دهند.

داده‌های دقیق و الکترونیک مربوط به ساعت کاری جایگزین صفحات کاغذی می‌شوند و پرداخت حقوق و تهیه صورتحساب را سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر می‌کند.

تی‌شیتس به علاوه به طور دقیق زمان و نقاط جی‌پی‌اس را حتی بدون خدمات اینترنت و سلولار ردیابی می‌کند و سپس به طور خودکار همگام‌سازی‌ها را انجام می‌دهد.

این اپلیکیشن یک قابلیت به نام «هوز ورکینگ» دارد که با آن به‌آسانی می‌توان دید که کارمندان شما کجا هستند و چه کسی در زمان واقعی چه کار می‌کند.

به علاوه تی‌شیتس قابلیت برنامه‌ریزی دارد که به شما امکان می‌دهد شیفت‌های کاری را بکشید و رها کنید، شغل‌ها را تعیین کرده و ببینید که چه کسی دارد کار می‌کند. اگر کارمندان ساعت نزده باشند، هشدارهایی را به مدیران ارسال می‌کند.

ویژگی‌های مهم این ابزار عبارتند از:

  •    ردیاب زمان همراه برای کارمندان در هر کجا: ویرایش صفحات، مشاهده تغییرات در برنامه، افزودن یادداشت و غیره

  •    یکپارچه‌سازی با کوییک‌بوکس، اسکوئر و گوستو

  •    برنامه‌ریزی داخل اپلیکیشن که به کارمندان امکان حضور و غیاب در شیفت‌های کاری را می‌دهد

  •    ردیابی جی‌پی‌اس حتی زمانی که کارمندان سر کار نیستند

  •    صرفه‌جویی ۲ تا ۸ درصدی در هزینه‌های پرداخت حقوق و صرفه‌جویی در زمان برای وارد کردن دستی اطلاعات

  •    یکپارچه‌سازی با نرم‌افزار تهیه صورتحساب، حسابداری و پرداخت حقوق محبوب

  •    تهیه گزارش‌هایی در زمان واقعی در قالب‌های مختلف اعم از پی‌دی‌اف، اچ‌تی‌ام‌ال و آنلاین

  •    ذخیره‌سازی ایمن داده و وارد‌کردن زمان با جزئیات برای مقابله با هر گونه اختلاف در نظرات و حسابرسی

Bear
Bear

Bear

بیِر یک روش انعطاف‌پذیر برای نوشتن است؛ از جملات کوتاه گرفته تا مقاله‌های کامل. این اپلیکیشن فقط برای کسب‌و‌کارها ایجاد نشده، اما می‌توانید از آن برای یادداشت‌برداری یا سازماندهی افکار، ایده‌ها، رویاها، کارهایی که باید انجام دهید، خریدها، مطالبی که باید مطالعه کنید‌ و هر چیز دیگری که به رشد کسب‌و‌کار شما کمک می‌کنند و بازدهی شما را در دفتر کار بالا می‌برند، استفاده کنید.

برخی از قابلیت‌های مهم بیر عبارتند از:

  •    ابزارهای ویرایش

  •    گزینه‌های تبدیل متن از قبیل پی‌دی‌اف و اسناد ورد

  •    گزینه‌هایی برای تم و فونت

  •    همگام‌سازی با فضای ابری

بیِر یک اپلیکیشن نگارش برای یادداشت‌برداری، رمزنویسی و طراحی‌های اولیه است. شما می‌توانید با لینک‌کردن یادداشت‌ها به یکدیگر، بدنه یک کار را ایجاد کنید. امکان استفاده از هشتگ‌ها نیز برای سازماندهی افکار شما وجود دارد. تمام این یادداشت‌ها در متن‌های قابل حمل و ساده ذخیره می‌شوند.

حالت «فوکوس» در این اپلیکیشن به کاربر کمک می‌کند تا روی کار تمرکز کند‌ و سایر گزینه‌ها نیز بهترین دوست برای یک نویسنده آنلاین هستند. ابزارهای ساده بیِر سختی‌های نگارش را تسهیل می‌کند.

این اپلیکیشن با ارائه امکان شمارش کلمات و زمان مطالعه یا امکان تبدیل نوشته به پی‌دی‌اف یا اسناد ورد به کاربر در نگارش کمک می‌کند. با میانبرهای سفارشی بیِر، شما می‌توانید سبک و لینک‌ها را فقط با یک تلنگر اضافه کنید.

بیِر می‌تواند با گزینه سرچ تریگرز تمام یادداشت‌های شما را جست‌وجو کرده و روی موارد خاص تمرکز کند. ویژگی‌های مهم این ابزار به شرح زیر هستند:

  •    پیش‌نمایش در حین نگارش

  •    پشتیبانی برای تصاویر و عکس‌ها

  •    ویراستار پیشرفته که از بیش از ۲۰ زبان پشتیبانی می‌کند

  •    استفاده از لینک‌ها برای ایجاد بدنه کار، ارجاع سریع به سایر یادداشت‌ها و غیره

  •    افزودن سریع کارهایی که باید انجام شوند به یادداشت‌های فردی برای اطلاع‌رسانی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.