حقوق ودستمزد را آنلاین محاسبه کنید

0
  •  E-salary  چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

ایسالاری یک سیستم حقوق دستمزد آنلاین است که شرکت‌هایی که نیاز به نرم‌افزار حسابداری ندارند و یا مایل به خرید آن نیستند، برای تهیه لیست‌های بیمه، لیست مالیات حقوق و همچنین بابت کارهای حقوق دستمزد داخلی می‌توانند از آن استفاده کنند. سیستم آنلاین حقوق دستمزد ایسالاری ابزاری است تحت وب برای تعریف، تخصیص و محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و… انعطاف‌پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تأمین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش‌های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه و ارائه خدمات اینترنتی ۲۴ ساعته، سبب شده است تا بتوانیم سیستمی مشتری‌پسند برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهیم.

  •  درباره تیم ایسالاری توضیح دهید؛ ایسالاری چه تعداد افراد و با چه تخصص‌هایی دارد؟

ما یک تیم چهارنفره داریم که یک نفر مسئولیت بخش‌های آی‌تی را دارد و سه نفر هم مسئولیت بخش حسابداری و پشتیبانی آن را برعهده دارند. در این تیم دو نفر بخش اصلی کار را برعهده دارند، که آن دو نفر شامل من و سیدمحمدجواد تقوی می‌شود. محمدجواد فارغ‌التحصیل کارشناسی نرم‌افزار است و مسئول بخش آی‌تی ما و طراح وب‌سایت و البته کوفاندر ایسالاری. من هم باتوجه به سابقه و تجربه حسابداری که داشته‌ام، مسئول امور حسابداری این پروژه هستم.

  •  وقتی esalary.ir را نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم شما به همه استانداردهای تقریبی طراحی یک وب‌سایت خوب اهمیت داده‌اید؛ چرا اهمیت دادن به وب‌سایت در کارهای استارتاپی، مهم است؟

همه ما می‌دانیم که در حال حاضر، عصر اینترنت و ارتباطات الکترونیکی است و برای اینکه مخاطبان و حتی دیگر کشورها با ما ارتباط قرار کنند، این موضوع خیلی مهم است که استارتاپ‌ها را به سمت طراحی خوب ببریم. از طرفی اگر شما بخواهید در تجارت الکترونیک موفق شوید، باید به آن اهمیت دهید و برایش ساعت‌ها وقت بگذارید. چشم‌انداز افق یک پروژه باید به موفقیت ختم شود و برای اینکه شما بخواهید موفق شوید باید تمامی گزینه‌ها و ویژگی‌هایی که به پیشرفت شما کمک می‌کند را کنار هم بگذارید. شما باید در مقوله طراحی وب‌سایت کاملا حواس‌تان به نکاتی مثل امنیت، سرعت و کدنویسی باشد و یک نکته حساس و مهم‌تر که کمتر در کشور ما به آن توجه می‌شود، طراحیuser friendly  وب‌سایت است.

  •  به‌غیر از تعریف اولیه‌ای که برای ایسالاری داشتید، چه خدمات دیگری را ارائه می‌دهید؟

ثبت و تهیه لیست روزانه دستمزد، تهیه دیسکت تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی، ارائه فیش حقوقی پرسنل در اقصی نقاط کشور، ارائه خدمات مربوط به بازنشستگان و شاغلین به کار، ارائه مقالات و اخبار مربوط به حسابداری و حقوق و دریافت شناسه قبض و پرداخت برای کاربران از دیگر خدمات ایسالاری است.

  •  با چه هزینه‌ای کاربران می‌توانند از این خدمات استفاده کنند؟

از آنجایی که این خدمات بیشتر مورد استفاده شرکت‌ها و یا سازمان‌ها است، تعرفه‌ها را این‌گونه تعریف کرده‌ایم: به‌ازای ثبت کارگاه یا یک نفر پرسنل، ۵ هزار تومان است و به‌ازای هر کارمند بر این مبلغ یک‌هزار تومان اضافه می‌شود. تمامی سرویس‌ها و امکانات وب‌سایت برای کافی‌نت‌ها، کارگزاران بیمه و همچنین تمامی افرادی که بالای ۱۰ کارگاه فعال در سیستم ثبت کنند، رایگان است.

  •  با چه سرمایه اولیه‌ای ایسالاری متولد شد و کار را شروع کردید؟

با رقمی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان این کار را شروع کردیم.

  •  چه توصیه‌هایی برای جوانانی که در اندیشه راه‌اندازی یک استارتاپ هستند، دارید؟

اولین و یکی از مهم‌ترین نکات، داشتن یک هدف مشخص و هدفگذاری است که من و محمدجواد تقوی، هر دو آن را مشخص و نشانه‌گذاری کرده‌ایم. هدف، مستلزم پشتکار است و همین موضوع این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با موفقیت هرچه تمام‌تر، پیش بروید. شاید بتوان گفت بسیاری از پروژه‌های بزرگ و مهم، با تعریف هدف‌شان است که می‌توانند باانگیزه پیش بروند و پیروز شوند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.