با حرف زدن بنویسید!

اپ‌های این هفته هم برای نوشتن سخنرانی انگلیسی خوبند هم برای انتقال فایل

0

سند انی‌ور یک اپلیکیشن اشتراک‌گذاری فایل است که می‌تواند برای کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌ها مفید باشد. ویسرا یکی از در دسترس‌ترین اپلیکیشن‌های مربوط به ثبت مطالب است. پوش‌بولت بسیار شبیه به ایر‌دروید است زیرا اپلیکیشنی برای کاربرانی است که از صفحه‌نمایش‌های مختلف استفاده می‌کنند و می‌خواهند همیشه متصل بمانند.

اپ‌های این هفته هم برای نوشتن سخنرانی انگلیسی خوبند هم برای انتقال فایل

Send Anywhere

سند انی‌ور یک اپلیکیشن اشتراک‌گذاری فایل است که می‌تواند برای کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌ها مفید باشد. قابلیت‌های کنترل از راه دور سایر دستگاه‌ها، اعلان‌های اشتراک‌گذاشته‌شده، یا هر قابلیت اضافی دیگری وجود ندارد. با این حال، این ابزار به دلیل تخصصی‌بودن، عملکرد بالایی دارد و روش‌های مختلفی را برای اشتراک‌گذاری فایل ارائه می‌دهد. سندانی‌ور با استفاده از روش‌های مختلف فایل‌ها را ارسال می‌کند.

در روش اول از یک کد شش‌رقمی که به طور تصادفی ایجاد  و پس از ارسال روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود، استفاده می‌شود. شما ۱۰دقیقه فرصت دارید تا این کد را با گیرنده به اشتراک بگذارید. پس از اشتراک‌گذاری کد، گیرنده کد را وارد می‌کند تا فایل‌ها را دریافت کند. به علاوه یک کد QR نیز به طور همزمان ایجاد می‌شود که می‌توان آن را اسکن کرد.

در روش دوم سند انی‌ور یک موج صوتی را با یک فرکانس مشخص ایجاد می‌کند و وقتی تلفن طرف مقابل آن را دریافت می‌کند، روند انتقال شروع می‌شود. این صدا نیز پس از ۱۰ دقیقه از بین می‌رود. در این روش دستگاه‌ها باید نزدیک یکدیگر باشند.

در روش سوم که شیر لینک نام دارد، فایل‌ها به طور موقت در سرورهای سند انی‌ور آپلود می‌شوند. سپس می‌توان فایل را از طریق یک لینک دانلود کرد. این روش تنها راه برای ارسال فایل به چندین نفر است و هر یک از افراد می‌توانند از طریق لینک فایل‌ها را دانلود کنند. در نسخه رایگان، این لینک فقط به مدت حداکثر ۲ روز باقی می‌ماند. با این حال، در نسخه پیشرفته، شما می‌توانید این مدت زمان را افزایش دهید.

روش سوم با محدودیت‌هایی همراه است؛ اول اینکه اندازه فایل باید حداکثر ۱۰ گیگابایت در نسخه رایگان و ۵۰ گیگابایت در نسخه پیشرفته باشد. دوم اینکه فقط می‌توان لینک‌هایی با ظرفیت کل ۱۰ گیگابایت در نسخه رایگان و ۱ ترابایت در نسخه پیشرفته را در اختیار داشت.

در شیوه چهارم، فایل به طور مستقیم برای یک دستگاه ارسال می‌شود. دستگاه‌ها همان دستگاه‌هایی خواهند بود که شما در گذشته با آنها اشتراک‌گذاری کرده‌اید. پس از انتخاب، دستگاه گیرنده یک اعلان دریافت کرده و فایل‌ها را دریافت می‌کند. برای امنیت بیشتر، بهتر است گزینه‌‌ مربوط به قابلیت شناسایی دستگاه را خاموش کنید تا افراد ناشناس نتوانند برای شما فایل ارسال کنند.

روش آخر به ویژه برای افرادی که اتصال اینترنت قوی یا به طور کل اتصال اینترنت ندارند، مفید است.

اپلیکیشن ویسرا
ویسرا

Voicera

ویسرا یکی از در دسترس‌ترین اپلیکیشن‌های مربوط به ثبت مطالب است و یک رابط کاربری نوآورانه دارد که به شما امکان می‌دهد ضبط فایل‌های صوتی و نوشته‌ها را به آسانی انجام دهید. مهم‌تر از همه، نصب و استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است.

مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه، ابتدا شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. ویسرا به شما امکان می‌دهد که از اطلاعات ورود به سیستم خود در گوگل، آفیس ۳۶۵، اسلک یا سیلزفورس برای دسترسی آسان‌تر استفاده کنید. مزیت رقابتی این ابزار آن است که از تقویم‌ پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا هر رویدادی را مانند سخنرانی‌هایی که می‌خواهید ضبط کرده و به متن نوشتاری تبدیل کنید، به یاد بیاورید.

از نظر دقت در عمل، این ابزار بسیار از دقت بالایی برخوردار است. آزمایش‌های انجام‌شده این اپلیکیشن در کل رتبه دوم را کسب کرده ‌و دقت آن ۹۷ درصد است.

این ابزار فایل‌ها را با کمترین خطا به متن نوشتاری تبدیل می‌کند. تنها نقطه‌ضعف این اپلیکیشن آن است که علامت‌گذاری انجام نمی‌دهد و همین امر در متن‌های طولانی مشکل‌ساز می‌شود.

ویسرا برای ثبت نوشتاری مناسب است اما یک نوع روش برای ثبت فایل صوتی دارد و به شما امکان می‌دهد فایل‌های صوتی را از سایر اپلیکیشن‌ها مانند ویس مموز وارد کنید. به همین دلیل، این اپلیکیشن برای زمان‌هایی که نیاز به نوشتن فایل‌های صوتی مانند سخنرانی‌ها‌ست، نمی‌تواند خیلی ایده‌آل باشد.

نوشتن متن با ویسرا در زمان واقعی انجام نمی‌شود و کمی طول می‌کشد تا فایل‌ها به شکل نوشتاری درآیند. برای مثال، یک فایل صوتی یک‌دقیقه‌ای در عرض ۵‌دقیقه به متن نوشتاری تبدیل می‌شود. پس از تکمیل کار، این اپلیکیشن با یک اعلان به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

با وجود محدودیت‌هایی که ویسرا دارد، این ابزار یک اپلیکیشن نوشتاری فوق‌العاده است که کاری بیشتر از رسیدگی به نیازهای تبدیل گفتار به نوشتار را انجام می‌دهد.

از آنجا که استفاده از آن رایگان است و از تقویم پشتیبانی می‌کند، می‌تواند برای صاحبان کسب‌و‌کاری که برنامه‌های کاری متعدد و یادآورهایی دارند، مناسب باشد و به آنها امکان می‌دهد تا مطابق با برنامه خود عمل کنند و هیچ‌یک از رویدادها و کارها را فراموش نکنند.

اپلیکیشن پوش‌بولت
Pushbullet

Pushbullet

پوش‌بولت بسیار شبیه به ایر‌دروید است زیرا اپلیکیشنی برای کاربرانی است که از صفحه‌نمایش‌های مختلف استفاده می‌کنند و می‌خواهند همیشه متصل بمانند. در نتیجه، نیاز به اشتراک‌گذاری فایل است که پوش‌بولت این کار را به خوبی انجام می‌دهد. با این حال، درست مانند وی‌ترانسفر، هیچ روش آفلاینی برای اشتراک‌گذاری وجود ندارد و در نتیجه کاربران با پوشش ضعیف اینترنت یا داده‌های محدود به دنبال اپلیکیشن دیگری باید بگردند.

پوش‌بولت شبیه به خدمات پیام‌رسان عمل می‌کند. دستگاه‌ها شبیه به نحوه چیدمان دوستان، فهرست می‌شوند که شما می‌توانید از بین آنها انتخاب کرده و پیام‌هایی را با آنها به اشتراک بگذارید. درست مانند یک پیامک، شما فایل‌هایی را که می‌خواهید بین دستگاه به اشتراک گذاشته شوند، ضمیمه می‌کنید.

نحوه اشتراک‌گذاری فایل به چند روش محدود می‌شود؛ اول اینکه هیچ حالت آفلاینی وجود ندارد. شما باید برای ارسال فایل‌هایی که در سرور پوش‌بولت و سپس برای کاربر ارسال می‌شوند، آنلاین باشید. حجم فایل‌ها باید حداکثر ۲۵ مگابایت باشد و فضای ذخیره‌سازی ۲ گیگابایت است. با این وجود، اگر شما نسخه پیشرفته را نصب کنید، می‌توانید حجم داده فایل ارسالی را به ۱ گیگابایت و حجم فضای ذخیره‌سازی را تا ۱۰۰ گیگابایت افزایش دهید.

متاسفانه با اینکه می‌توان فایل‌ها را رمزگذاری کرد، این گزینه اختیاری است. برخلاف سایر اپلیکیشن‌ها، شما باید از طریق فعال‌سازی تاگل و ایجاد رمز عبور که از آن برای رمزگذاری داده‌های شما استفاده می‌شود، رمزگذاری را روشن کنید. بدون دانستن این مراحل، بسیاری از کاربران داده‌های خود را در حالی ارسال می‌کنند که محافظت‌شده نیستند. مانند ایردروید، پوش‌بولت قابلیت‌های زیادی دارد که بسته به موقعیت‌ شما مفید هستند. برای مثال، نسخه پیشرفته این ابزار یک حالت کپی‌کردن و چسباندن برای دستگاه‌های اندروید دارد که به شما امکان می‌دهد یک لینک را در یک دستگاه کپی کرده و در دستگاه دیگر بچسبانید.

این قابلیت با تمام اپلیکیشن‌ها به غیر از دستگاه‌های آی‌او‌اس کار می‌کند. با اینکه می‌توانید فایل‌ها را برای چندین دستگاه ارسال کنید، فقط امکان استفاده از دستگاه‌هایی با حساب کاربری یکسان وجود دارد. بر‌خلاف اپلیکیشن سندانی‌ور و وی‌ترانسفر، شما نمی‌توانید یک فایل یکسان را برای چند نفر ارسال کنید تا آنها آن را دانلود کنند.

پوش‌بولت بزرگ‌ترین مجموعه مرورگرهای پشتیبانی‌شده را دارد. نه‌تنها از گوگل کروم بلکه از فایرفاکس، اوپرا‌ و سافاری نیز پشتیبانی می‌کند. اگر کاربری از این مرورگرها استفاده نکند، می‌تواند فایل‌ها را با استفاده از وب‌سایت آنها ارسال کند. حتی می‌توان با اطلاعات گوگل یا فیس‌بوک خود یک حساب کاربری ایجاد کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.