اینوتکس ۹۷؛ مسیری ثابت با رویکردی متفاوت

0

اینوتکس نامی است که شاید همه ما تا‌کنون با آن آشنایی کامل ‌‌نداشته‌ایم. برای خیلی از ما اینوتکس نمایشگاه و رویدادی بود که خبر موفقیت‌ها، توافق‌ها و فرصت‌های ایجاد شده در آن را در خبرگزاری‌ها بعد از تمام‌شدن آن می‌خواندیم و از گوشه کنار می‌شنیدیم.

اما امسال قضیه فرق می‌کند. امسال اینوتکس هدفش مشارکت است؛ مشارکت من و شما، مشارکت همه اکوسیستم استارتاپی کشور در سطحی بین‌المللی. دیگر وقت آن رسیده است که از پتانسیل‌های خود استفاده کنیم و در سطحی جهانی ارتباط و مشارکت داشته باشیم.

تیرماه امسال شاهد برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس هستیم. این نمایشگاه که برای هفتمین سال متوالی با همت پارک فناوری پردیس و مرکز شتابدهی و نوآوری برگزار می‌شود، کارنامه درخشانی در مطرح‌کردن شرکت‌های بزرگ و پرتوان ایرانی در سطح بین‌المللی و ایجاد ارتباط‌های پویا بین کسب‌و‌کارهای کشور و کشورهای دیگر مخصوصا کشورهای همسایه داشته است.

امسال اینوتکس به تمام اکوسیستم استارتاپی کشور فراخوان مشارکت زده ‌و سکویی را برای فعالیت آنها مهیا کرده است. باور برگزارکنندگان اینوتکس این است که با مشارکت همه اجزای اکوسیستم‌ و با اتحاد و همدلی، از مرحله‌ای که در آن قرار داریم، عبور خواهیم کرد و برگ تازه‌ای را در صنعت کشور رقم خواهیم زد.

اینوتکس فقط یک نمایشگاه نیست؛ یک حرکت بزرگ است. جرقه شروع این حرکت از ماه‌ها پیش خورده ‌و هم اکنون در میانه راه آن هستیم. در اردیبهشت ماه مسابقه فکرینو برگزار شد و نتایج آن را در نمایشگاه خواهید دید. اما از امروز تا روز نمایشگاه نیز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است. 

هم‌اکنون رقابت استارتاپی INOTEX Pitch در ۴ شهر در حال برگزاری است که متقاضیان می‌توانند در آن شرکت کنند. همچنین مرحله اول رقابت برنامه‌نویسی و توسعه محصول هاکاتان اینوتکس نیز در حال اجر‌است و می‌توانید از همین امروز در آن مشارکت کنید. 

در زمان نمایشگاه نیز، ۱۴ الی ۱۶ تیر ماه، رویدادها و حرکت‌های بزرگی در دل نمایشگاه در جریان خواهند بود، از جمله مرکز نمایشگاهی مخصوص استارتاپ‌ها، VC‌ها و شتاب‌دهنده‌های کشور که در کنار هم تعاملی نوین را رقم خواهند زد. رویداد استیج که سعی دارد با جمع‌کردن تمام اجزای اکوسیستم کارآفرینی کشور، به مطرح‌کردن مشکلات عمده گریبانگیر امروز ما بپردازد و همزمان ارتباطی نوین و پرتوان بین تمامی فعالان کارآفرینی کشور برقرار کند. همچنین دومین نشست تجاری فناوری D8 نیز در اینوتکس امسال برگزار خواهد شد. همه اینها تنها جزئی از برنامه‌های اینوتکس امسال هستند. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌ها و نحوه همکاری و مشارکت با هرکدام ‌‌به وب‌سایت رسمی اینوتکس به نشانی www.inotex.com مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.