اپلیکیشن‌های برگزیده هفته ۱۱۶

0

کاپر (Copper) یک اپلیکیشن مدیریت ارتباط  مشتری است که به طور کامل با ابزارهای جی‌سوت یکپارچه‌سازی می‌شود. شما می‌توانید تمام اطلاعات مخاطب مربوط به ایمیل‌های خود را به طور مستقیم از صندوق ورودی جیمیل مشاهده کنید. این شامل اطلاعات اصلی مخاطبان مانند شرکت، سمت و شماره تلفن و نیز تاریخچه روابط و فایل‌های مرتبط است.

های‌هلو به جای کارت‌ ویزیت

یک اپلیکیشن جدید به نام های‌هلو در حوزه کارت‌های ویزیت وارد شده است. در‌حالی‌که بسیاری از اپلیکیشن‌های گذشته سعی داشتند کارت‌های ویزیت را از بین ببرند، هرگز نتوانستند به موفقیت برسند، اما های‌هلو فرق دارد.

به جای اینکه های‌هلو افراد را وادار به دانلود اپلیکیشن کند، یک کد QR ایجاد می‌کند که هر فرد دارای یک تلفن هوشمند مدرن می‌تواند آن را اسکن کند.

های‌هلو از قابلیت کد‌خوان‌های تعبیه‌شده در تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کند. دیگر نیازی نیست کاربران یک اپلیکیشن اسکنر کد QR را به طور جداگانه دانلود کنند تا اطلاعات را با این قالب مبادله کنند.

وقتی یک کاربر های‌هلو می‌خواهد اطلاعات تماس خود را با فرد دیگری به اشتراک بگذارد، کافی است گیرنده کد QR را که اپلیکیشن های‌هلو جمع‌آوری کرده است، اسکن کند. لازم نیست که گیرنده چیزی را دانلود یا نصب کند. در این صورت به آسانی می‌توان اطلاعات تماس را در دفترچه تلفن ذخیره کرد.

همچنین های‌هلو به شما امکان می‌دهد تا انواع کارت‌های مختلف را با اطلاعات متفاوت ایجاد کنید. برای مثال، می‌توانید یک کارت برای کسب‌و‌کار خود و یک کارت برای ارتباطات شخصی خود داشته باشید. اینگونه در صورت نیاز برخی از اطلاعات خود را خصوصی نگاه می‌دارید.

شما می‌توانید یک کارت بدون شماره تلفن ایجاد کنید تا افرادی که نمی‌خواهید از طریق تلفن با شما در ارتباط باشند، شماره تلفن شما را نداشته باشند‌ یا می‌توانید یک کارت با شماره مجازی (اسکایپ یا برنر) داشته باشید.

می‌توانید یک کارت با نشانی منزل خود، ایمیل شخصی و تلفن خود برای اعضای خانواده و دوستان ایجاد کنید یا می‌توانید یک کارت با نشانی محل کار، ایمیل کاری، شماره فکس و تلفن دفتر کار خود را برای تماس‌های کاری تهیه کنید.

کومار کارت‌مونچ را بنیانگذاری کرد تا کارت‌های ویزیت را به مخاطبان دیجیتالی تبدیل کند. این شرکت چند سال بعد به لینکد‌ین فروخته شد. به گفته کومار، «لینکدین متوجه پتانسیل این کسب‌و‌کار نشد و در نهایت محصول را از بین برد.» کومار می‌گوید یکی از مشکلات کارت‌های ویزیت آن است که افراد باید انواع مختلف کارت‌ها را با خود همراه داشته باشند تا بتوانند شغل یا سمت خود را معرفی کنند.

او به فکر ارائه کارت‌هایی بود که بسته به بافت و فرد مخاطب اطلاعات مناسب را به اشتراک بگذارد. در نتیجه های‌هلو را ایجاد کرد تا کاربران بتوانند چندین کار با اطلاعات مختلف را در آن داشته باشند و بتوان آن را از طریق اسکن کد QR به اشتراک گذاشت یا از طریق پیامک یا ایمیل ارسال کرد. های‌هلو پیدا‌کردن کارت مناسب را از طریق ویجت‌های آی‌او‌اس و اندروید آسان کرده است.

 

کاپر و روابط مشتریان

Copper

کاپر (Copper) یک اپلیکیشن مدیریت ارتباط  مشتری است که به طور کامل با ابزارهای جی‌سوت یکپارچه‌سازی می‌شود. شما می‌توانید تمام اطلاعات مخاطب مربوط به ایمیل‌های خود را به طور مستقیم از صندوق ورودی جیمیل مشاهده کنید. این شامل اطلاعات اصلی مخاطبان مانند شرکت، سمت و شماره تلفن و نیز تاریخچه روابط و فایل‌های مرتبط است.

کاپر همچنین به شما امکان می‌دهد تا مخاطبان خود را در خارج از جیمیل مدیریت کنید و یک نمای کلی از مشتری را به شما ارائه می‌دهد. این پروفایل‌های مشتری به طور خودکار با داده‌های دیگر جمع‌آوری می‌شود. پروفایل‌ها تمام تاریخچه روابط، یک گزارش از ایمیل‌های شما‌ و تمام رویدادهای تقویم گذشته و آینده شما را نشان می‌دهد. شما می‌توانید به طور مستقیم از این پروفایل‌ها و با استفاده از یک دکمه تماس برقرار کنید.

علاوه بر مدیریت مشتری، کاپر مدیریت فرصت‌ها را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید یک ارائه تصویری از تمام فرصت‌های خود را مشاهده کنید. امکان استفاده از فیلترهای سفارشی برای جست‌وجوی دقیق اطلاعات وجود دارد و این اپلیکیشن هشدارهایی را برای شما ارسال می‌کند.

مشتری‌مداری  با ساپورت سنتر پلاس

اپلیکیشن مدیریت ارتباط مشتری
ManageEngine

ساپورت سنتر پلاس (ManageEngine SupportCenter Plus) یک اپلیکیشن مدیریت روابط با مشتریان مبتنی بر وب و ابزار پشتیبانی از مشتری است که به سازمان‌ها و کسب‌و‌کارهای مختلف امکان می‌دهد به طور کارآمد بلیت‌های مشتری، حساب‌ آنها و اطلاعات حساب مشتریان، قراردادهای خدماتی و روند ارائه تجربه خوب به مشتریان را مدیریت کنند. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا قراردادهای خدماتی مختلف خود و طرح‌های پشتیبانی مربوطه برای خدمات‌رسانی به مشتریان و تهیه صورتحساب آنها را مدیریت کنید. این پورتال همچنین به مشتریان شما امکان می‌دهد تا بلیت‌ها را تایید و پیگیری کنند و اطلاعات را جست‌وجو کرده و گزارش‌هایی را تهیه کنند. ویژگی‌های اصلی این ابزار به شرح زیر است:

  • مدیریت بلیت

  • مدیریت تجربه مشتری

  • مدیریت پاسخ به ایمیل

  • مدیریت قراردادها

  • پشتیبانی از چندین زبان

  • یکپارچه‌سازی با توییتر

 

اپلیکیشن‌سازی با بیزینس‌اپز

اپلیکیشن مدیریت ارتباط مشتری
Bizness Apps

بیزینس‌اپز (Bizness Apps) یک اپلیکیشن‌ساز برتر برای کسب‌و‌کارهای کوچک است. پلتفرم بیزینس‌اپز ایجاد یک اپلیکیشن را برای کسب‌و‌کارهای کوچک آسان می‌کند.

برنامه فروشنده این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا اپلیکیشن‌هایی را با استفاده از پلتفرم بیزینس اپز و ابزارهای فروش و بازاریابی برای کسب‌و‌کارهای کوچک ایجاد کنید و به آنها بفروشید.

راهکارهای همراه این پلتفرم به شما کمک می‌کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشید. قابلیت‌های این ابزار امکان ایجاد یک راهکار همراه قدرتمند را بدون نیاز به هیچ‌گونه رمزگذاری یا تجربه طراحی فراهم می‌کند. ویژگی‌های اصلی این ابزار عبارتند از:

  • جهت‌یابی جی‌پی‌اس

  • اعلان‌های فوری پیشرفته

  • اطلاع به دوست

  • سفارش غذا

  • ارسال همراه

  • رزرو همراه

  • دستگاه پخش موسیقی

  • کارت هواداران

  • فرم‌های ایمیل سفارشی

  • یکپارچه‌سازی ویدئویی

  • حضور در رویداد

  • ابزارهای پیگیری مدیریت روابط با مشتریان بیزینس

  • فهرست‌بندی رویداد

  • اطلاعات کسب‌و‌کار

  • یکپارچه‌سازی ابزار و شخص ثالث

  • تماس با یک کلیک

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.