ابزارهای پوشیدنی برای مهار حمله صرع

0

در کشورهای صنعتی هرسال از هر ۱۰۰ هزار نفر ۵ نفر به بیماری صرع مبتلا می‌شوند. صرع اختلالی مغزی است که موجب می‌شود افراد تشنج کنند. این بیماری علاج ندارد اما داروهایی برای کمک به بهبود آن کشف شده‌اند. فراتر از آن، فناوری‌های پوشیدنی نیز وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توانید صرع را کنترل کنید.

نیوتن پیگیری و مدیریت زندگی را برای شما آسان‌تر می‌کند و برنامه‌ای است که می‌توانید آن را با ساعت هوشمند خود جفت‌سازی کنید. این برنامه به شما اطلاع می‌دهد که چه زمانی داروی خود را مصرف کنید. به‌علاوه تشنج را شناسایی می‌کند تا بلافاصله بتوانید اعضای خانواده را مطلع کنید. همچنین شرایط و موقعیت مکانی شما را در صورت ایجاد شرایط اضطراری اطلاع می‌دهد.

وینام محصولی از شرکت نیوروپرو است که یک سیستم هشدار اولیه را در اختیار بیماران مبتلابه صرع قرار می‌دهد و هدست بی‌سیم و سبکی است که به‌راحتی کاربر می‌تواند آن را برای مدت طولانی در گوش خود قرار دهد. این دستگاه داده‌ها را به فضای ابری ارسال می‌کند تا تجزیه‌وتحلیل در زمان واقعی صورت بگیرد. در صورت تشنج، یک هشدار به طور خودکار به تلفن همراه یا دستگاه آنلاین ارسال می‌شود.

بایوسرینیتی راهکار هوشمندی دارد که از آن برای تشخیص و نظارت بر بیماری صرع استفاده می‌شود. این لباس هوشمند که به حسگرهای بیومتریک مجهز است، ویژگی‌های فیزیولوژیکی بیماران مبتلابه صرع را ثبت می‌کند. سپس داده‌ها به یک برنامه تلفن هوشمند ارسال و تجزیه‌وتحلیل می‌کند تا اگر نشانه تشنج تشخیص داده شد، یک هشدار ارسال کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.